In de war: weeën?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam :(
    Voorgaande 2 weken ongeveer erg veel last gehad van voor/oefenweeën.
    Deze heb ik als best vervelend ervaren.

Nu heb ik al 3 dagen het gevoel alsof er onderin mijn buik een band word aangetrokken. Mijn buik wordt dan ook hard. Het houdt niet echt lang aan ofzo en het is ook niet pijnlijk. Althans, niet vergeleken bij de voor/oefenweeën die ik hiervoor heb gehad.
    Wel voelt het gewoon heel 'anders'... ik kan mijn vinger er niet op leggen... Is een wee (of het begin ervan) per defenitie altijd meteen pijnlijk? Of is mijn lichaam nog gewoon even aan het dooroefenen? :(

I'm confused....

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik snap ook niks meer van die voorweeen hoor, de ene keer zijn het pijnlijke harde buiken, dan niet pijnlijk maar wel hard, dan ook menstruatiekrampen erbij en rugweeen, maar doorzetten ho maar. Een nacht op de verloskamers gelegen met om de 2 minuten, sóchtends weer gestopt (2 weken geleden) :( Misschien is het nu bij jou een begin, dat het straks opeens doorzet, maar ik snap zelf ook niks meer van mn eigen lichaam hoor. Als je vliezen breken weet je tenminste zeker dat je binnen 72 uur je kindje in je armen hebt ;)

3. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Hier ook zo! Ik voel juist hetzelfde als jullie beiden! Over een paar dagen nog heel pijnlijke voorweeën en nu gewoon harde buiken! Af en toe s'avonds menstruatiekrampen..

Ik weet ook niet meer wat ik er moet van denken hoor! :)

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik raak er erg onzeker door... Ik vertrouw mijn eigen lichaam niet meer zo :( Ik hoop dat het maar snel een keer doorzet allemaal of dat inderdaad maar 'gewoon' mijn vliezen breken! Dan heb je in ieder geval meer zekerheid :)

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik word er ook onzeker door Minyaweth, vooral omdat ik voor controle bij een zkh. een uur verderop zit en ik het dus moeilijk vind om in te schatten wanneer ik nou moet bellen :(

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw vreselijk herken jullie verhalen...van ma op di nacht had ik het gevoel...jaaaa het begint...maar nee hoor mooi niet....en nu alleen nog harde buiken en verder niets...beeb is lekker aanwezig en ik ben het nu echt zat! Moet morgen naar vk en vraag dan of ze wil strippen...dan ben ik 41 weken....wat kan je lichaam je vreselijk foppen zeg...jakkie

Deel Deze Pagina