Danischa is vandaag voor de laatste keer bij de kinderarts geweest. En heeft haar ontslagen van alle controles verder... Zucht ben natuurlijk heel blij... maar toch ishet weer een periode die afgesloten word...
Thanks meiden. Het natuurlijk wel fijn om een periode aftesluiten. Maar toch het is een intense periode geweest. En dan is het best wel slikken om het af te sluiten.... Aan de andere kant. Het is gewoon duidelijk dat mijn meissie het zo goed doet . En daar ben ik natuurlijk supertrots op! Voor jullie komt de tijd ook! Ook jullie kleintjes zijn wondertjes! We weten wat we hebben megemaakt we begrijpen dus elkaar veel beter Nogmaals bedankt...
Gefeliciteerd! Heerlijk voor jullie, maar ik snap dat het wel raar is dat het nu allemaal officieel achter de rug is.
Dank jullie wel allemaal. Thunderangel... Danischa is ook mooi Die grote bruine kijkers, daarmee wind ze nu al iedereen om haar vingertjes..... word wat als ze ouder gaat worde n Ze is echt mijn trots mijn wonderdje. En met haar grote zussen zijn we alle drie ziels gelukkig met haar