hoi dames even een vraagje, vorige maand begon het vloeien op 1 juni vrijdag. ging dus uit van 4 weken later mijn nod, morgen dus.....heb normaal een stabiele cyclus.. maar ik heb 2 weken terug op vrijdag avond mijn vruchtbare slijm gehad. we hebben die avond en de avond er voor nog geklust. is danmorgen wel mijn NOD? die maand ervoor had ik een heel vroeg ei. ook ontdekt door dat rare slijm en ovulatietest. misschien dat ik daarom zo vroeg kon testen? of klopt dat niet? heb ontzettend veel klachtjes al een dikke week... vorige week heeel moe geweest lage rugpijn veel pukkels vooral vorige week volle zachte borsten, komt zelfs wit vocht uit. heeeeel veel witte vloed, vandaag dacht ik wel 100 keer, dat ik ongie was geworden, maar nee, gewoon veel wit...... weet het allemaal niet meer hoor.......ben bang voor een teleurstelling eigenlijk.....
oja heb vandaag negatief getest...... voor mijn gevoel is het dus niet raak deze maand? vorige keer teste ik positief 2 dagen voor nod..... of kan ik toch nog een sprankje hoop hebben?
Hej meis, normaal heb je 14 dagen na je ei je nod maakt niet uit hoelang je cyclus is 14 erna is je nod Spannend voor je meis.