waneer kan je testen !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandra1305, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1305

    2 jun 2007
    13
    0
    0
    huisvrouw
    utrecht
    mijn vraag is eigenlijk , waneer kan je het beste testen
    ik ben op van de zenuwen volgens andere online testen zou ik vandaag bloed kunnen prikken ,maar ikheb het er niet zo op ! heb vande week al een test gedaan ,maaar ik denk veel te vroeg !
    het liefst zo ik hem nu al doen ,maar dan krijg ik toch weer 0 op rekest


    wie kan mij helpen , ben op van de zenuwen ! :rolleyes:
     
  2. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Het beste is om na je NOD te testen. Je kan natuurlijk ook voor je NOD al positief testen. En over die bloedtest dat moet via en ha gebeuren en die doen dat alleen maar als het nodig is of niet anders kan.
     
  3. zoes

    zoes Lid

    18 mrt 2007
    43
    0
    0
    Ja, wachten duurt heeel lang, je zou er nu een testje tegenaan kunnen gooien, maar de kans dat je negatief test is nog groot en daar wordt je misschien nog onzekerder van.
    Nog 2 dagen wachten zou ik zeggen.

    Succes!
     
  4. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Succes, ik zou wachten tot je NOD om teleurstelling te voorkomen.
    Sterkte met wachten!
     
  5. Judy01

    Judy01 Lid

    16 aug 2007
    79
    0
    0
    Ik snap hem helemaal. Ik wil ook heel graag testen, maar ja heeft nog niet zo veel zin. Heb vanochtend negatief getest, maar heb zo het gevoel dat ik zwanger kan zijn.

    Door de dag heen regelmatig lichte krampjes in mijn buik, die ik mijn twee eerdere cyclussen niet heb gevuld en ik heb het idee dat sinds vanochtend mijn tepels wat groter zijn. Echt dikkere doppen erop. Ik weet niet of dat vaker voorkomt als mensen zwanger zijn?

    Geduld dus nog even.....
     
  6. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Met de testen van deze site kun je eerder testen dan je NOD, maar betrouwbaarder is natuurlijk je NOD afwachten (hoe zenuwslopend ook :rolleyes: )

    W.b. gevoelige / grotere tepels en krampjes: het kan alle kanten op... Dus misschien raak, misschien toch ongesteld aan het worden...

    Vervelend he, meiden, dat wachten. Ik duim voor jullie!
     
  7. plientje123

    plientje123 Actief lid

    20 jun 2007
    117
    0
    0
    hoi Sandra, vervelend he dat wachten! ik heb ook al veel geld uitgegeven aan zwangerschapstesten (en ze natuurlijk uitgevoerd) op momenten dat het eigenlijk nog niet kon. Ben nu vastbesloten te wachten, maar ja, als de NOD naderbij komt....

    Sterkte meid. Tis gewoon vervelend dat wachten
     

Deel Deze Pagina