Goedemorgen, Sinds vorige maand zijn wij actief bezig met ons eerste kindje. Ik ben 29 jaar en al ruim twee jaar ontpilt, wat overigens niets met zwanger worden te maken had. Ik lees hier sinds een paar weken af en toe wat ontwerpen. En ik ben verbaasd hoe mijn geest en lichaam elkaar voor de gek hebben kunnen houden. Min cycles verandert per maand maar we zaten afgelopen maand goed in de buurt van de ovulatie, dus mijn hoop en mijn lichamelijke ervaringen waren meer dan ooit. Hihi, het heeft de eerste ronde niet zo mogen zijn. We stemmen onze sex momenten niet af puur en alleen op het moment van de meeste kans op bevruchting. Het komt wanneer het komt. Hopelijk gaat het dan ook lukken binnen een jaar. Mochten er vragen zijn dan hoor ik het.
hoi hoi , veel succes met zwanger worden dat het idd snel raak mag zijn . wij zitten nog maar in onze eerste ronde na het stoppen met de pil dus ffe lichaam leren kennen nu vind het ook ontzetten spannend allemaal maar we zijn er helemaal klaar voor laat maar komen
Hoi hoi, Welkom.. Je kan hier zoveel info en steun vinden, maar ook veel plezier en gezelligheid.. Hopen op een mooi kindje.. Wij gaan voor een derde, bij ons gaat dat alleen niet zo heeeeuuul makkelijk (onderschrift).. plezier hier