Hoi, Ik heb nu 2x voorweeen gehad en ben nu net 25 weken! Ik maak me daar wel erg zorgen om, ik heb de verloskundige hierover ook nog niet gebeld ofzo hoor. Gisteren avond was het een behoorlijk vervelend menstruatie achtig gevoel.. en werd er helemaal zenuwachtig van! Ben zo bang dat het te vroeg komt ofzo. Dit is mijn 3e zwangerschap en op internet staat ook dat je bij een 2e of 3e zwangerschap ook heel vroeg al voorweeen kan hebben en ontsluiting. Moet ik me zorgen maken of kan het geen kwaad? Bij mijn 2e kreeg ik voorweeen met 37 weken ofzo maar ze is met 40+1 geboren. Ik ben nu wel wat drukker natuurlijk 2 kinderen in huis, vakantie, oudste zit al een tijd in een enorme niet luister fase. Dus ja het werkt niet echt mee om me rust te houden. Ook heb ik al een tijd vaak last van harde buiken daar is de verloskundige wel al van op de hoogte. hoor graag ervaringen van jullie!
Ik heb het rond dat termijn ook een paar keer gehad. Icm met harde buiken. Zolang er geen regelmaat in zit en de pijn niet erger wordt hoefde ik mij geen zorgen te maken werd gezegd. Ik heb nu nog wel harde buiken, een aantal op een dag. T is voor mij ook de derde, ik geloof dat t er beetje bij hoort. Groeispurt ofzo? Je zou je urine kunnen laten checken op blaasontsteking dat kan t ook nog zijn. Lekker warm kruikje of kersenpitkussentje op je buik doet ook wonderen.
Wat dacht je van bellen? Stel je baarmoeder is idd aan het verstrijken.. Nu kan men nog wat doen... Wil je niet bang maken ozo, maar zou hier echt niet mee wachten
Bjanc, als het vaker voor gaat komen dan ga ik zeker bellen. Ik heb het tot nu toe een aantal dagen geleden heel fftjes gehad en gister avond. Wel eergister nacht velle steek gehad daar beneden die ff aanhield waardoor ik me niet kon bewegen in bed.. ging vanzelf weer weg.