ik krijg 7 mei me 20 weken echo en ze gaan meteen kijken wat het wordt als je dat wilt. ligt natuurlijk wel aan de kleine of hij het toelaat he.
Ik had vorige week een echo(heb iedere 2 weken een echo ivm een eeneiige tweeling die de placenta deelt) en was toen 16w6d. Ze arts-echoscopiste en de erbij aanwezige andere twee echoscopisten waren er zo goed als zeker van dat het twee kleine mannetjes zijn. (Maar schijnbaar echo ik ook mooi en gemakkelijk)
met de 20 weken echo wisten wij het! het was niet de bedoeling maar hij lag met zijn beentje wijd dus maar ja nu vind ik het wel leuk eigenlijk
vandaag 15 wk echo gehad en heel mooi drie srtreepjes, maar mevrouw kon er nog niet meer over zeggen hahaha...Was wel heel duidelijk hoor...
Ik had met 18 wk en 4 dagen een pretecho en daar kregen wij het te weten. Met de 20 wk echo is het nogmaals bevestigd.
Bij ons ook met 17 weken bij de pretecho (kijk maar in mijn album) en gisteren met de 20 weken echo werd dit nog even bevestigd!
Wij wisten het ook met de 20 weken echo en later bij de pretecho werd het ook nog eens bevestigd. Zou het wel erg vreemd vinden als het nu toch een jongetje zou worden. Liefs, Duveldraakje
Bij mij was het bij de 20 weken echo die kreeg ik op 18 weken toen zagen ze het al dat het een meid werdt... ik heb het laaten bevestigen nog eens met een 2d echo op 22 weken
Ik heb met 12 weken een echo gehad en toen vroeg ik of ze al kon zien wat het is. Ze zei toen een jongen. Met 17 w en 5 d een pretecho laten maken, toen was het een meisje, zei ze. En met 22 weken heb ik de 20 weken echo gehad en zei ze (dat was een ander bureau) 200 % zeker een meisje. Dus ik ga er van uit dat dat klopt. Maar ik denk dat ik het nu pas geloof als ze geboren is. Of zouden jullie ervan uit gaan dat het een meisje is? (dat heb ik weer hé?)