39 weken bij wie is ook de laaste week ingegaan.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tukker, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hallo meiden,

wie vind het nu ook steeds spannender worden tot aanstaande zondag, en is dan ook net zoals ik dan uitgerekend of rond dat weekend.
    zou het leuk vinden om elkaar de laaste week(ken) door te loodsen.
    en te kletsen.

maar wat is de tijd toch snel gegaan, in dec positief getest en bijna komt ons kleintje. heb er ook erg veel zin in om hem/haar te mogen ontmoeten en te knuffelen:). behalve de afgelopen 2 weken gaan langzaam voor mij, en denk dat aankomende week helemaal niet snel zal gaan:D.

2. Coop

Coop Lid

24 feb 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iets minder dan 2 weekjes te gaan.. En Pfff... vind het heel erg spannend! :) Ik ben 27 Augustus uitgerekend!

Kan op je profiel niet vinden waar je vandaan komt.. En ben heel nieuwsgierig i.v.m je naam "tukker" Enschede toevallig??

3. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    hoi hoi!

ik ben a.s vrijdag uitgerekend. Het wordt nu toch wel spannend he, het is de 2e

4. muiss

muiss Lid

17 feb 2008
    37
    0
    0
    Hoi!

Voor mij is vandaag ook de 39ste week in gegaan, spannend hoor!

Moet wel zeggen dat het mij niet snel genoeg kan gaan...mijn eerste is met 38 weken geboren en daar hoopte ik nu stiekem weer op...dus duurt het wachten extra lang!

Allemaal sterkte met de laatste loodjes!

5. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    ook hier precies 39 weken zwanger! Oh oh oh wat spannend zeg!

6. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Hier 39 weken + 1 dag zwanger.

Nu ook sinds gisteren echt menstruatiepijn (onderrug en onderbuik) Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet kan wachten dus hopelijk gebeurt er snel iets! Maar ja ik weet ook wel dat ik dit niets kan zeggen sommigen mensen lopen al weken met voorweeen dus ja...je weet het pas of het iets zegt als het begonnen is.

De eerste was 3 dagen voor de datum dus hopelijk nu ook niet eroverheen. (vorige keer begonnen met vliezen breken, ik ben benieuwd hoe het nu gaat)

Spannned he!

Hopelijk bevallen we allemaal voor of in het weekend!!

7. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!!!

Ik hoor niet bij jullie 'clubje' hoor, maar wens jullie een hele goede bevalling en een fijne kraamweek!!!!!

Ik mag nog 10 weken wachten... of 12...

Dikke knuffel!
    Claire

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ben woensdag uitgerekend en het is idd spannend! Mijn eerste is 6 weken te vroeg geboren en we hadden deze ook al veel eerder verwacht ivm complicaties, maar hij zit nog steeds:D Eigenlijk kan ik niet wachten maar net nu is mijn vriend ziek.. Flinke keelontsteking en ligt als een halfdood musje op de bank. Nog even een dag of 2 wachten met bevallen als het kan! Maar ik weet niet of dat gaat lukken, vannacht heel veel buikpijn gehad en verlies sinds vanochtend delen van m'n slijmprop.. Aaaah!

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hoi hoi. hier net ff een tukkie gedaan. heb af en toe van die dagen dat ik echt heel erg moe ben en wel de hele dagen kan slapen. ik kom inderdaad uit twente en woon in de buurt van enschede. hier ook elke dag wel een keer of een menstruatie achtig gevoel onderin mijn buik en last van harde buiken.
    het is voor ons het eerste kindje, en dus ook allemaal erg spannend! wie weet bevallen we wel deze week ipv het weekend. iedereen heel veel succes! en zijn jullie een beetje bang voor de bevalling, of valt het mee? ik heb er totaal geen angst voor maar vind het wel superrr spannend.

10. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik ben a.s woensdag 39 weken.
    Mijn gevoel zei steeds dat ik eerder dan de uitgerekende datum zou bevallen, ik hoop het ook eigenlijk!

Ben zo blij als ik weet dat hij gezond op de wereld komt. Maak me de laatste paar dagen best druk.
    Het is voor ons de tweede maar ik ken die gevoelens niet van bij de eerste zwangerschap.

Ik kijk dan ook echt uit naar de bevalling. De spanning, hoe begint het, ja het heeft wel wat...
    Ik wil thuis bevallen, bij de eerste ook gewild maar toen moesten we onverwachts naar het ziekenhuis.
    Ik probeer geen voorstellingen te maken van de bevalling, wil hem ook niet al gaan vergelijken met de eerste, dus kom maar op 8)!!!!

Succes dames!

11. Coop

Coop Lid

24 feb 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he! Dat menstruatieachtige gevoel herken ik wel. Begint hier vaak 'savonds als ik op bed lig, en wordt 'snachts regelmatig wakker met een vervelend gevoel in m'n buik. Ik hoop echt dat ons ukje zich eerder meldt.. Ben zoooo nieuwsgierig!!! Ik vind de bevalling vooral erg spannend.. niet teveel over nadenken want dan krijg ik toch wel angst-kriebels hoor!! ;)

Succes met de laatste loodjes allemaal!

12. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik heb die menstruatiepijn al 2 dagen lang de hele dag (onderrug en onderbuik) dus niet af en toe...dus hoop echt dat dit niet nog heel lang gaat duren (kan ook nog tot week 42....moet er niet aan denken)

Maar ja we kunnen alleen maar afwachten he? Ik vind het nu wel spannend worden. Vooral als je 's ochtends wakker wordt of dat er iets gebeurd is of misschien nog gaat gebeuren..

Bij nr 1 braken mijn vliezen toen ik 's morgens uit bed kwam dus op de een of andere manier reken ik daarop maar ja dat hoeft dus helemaal niet.

Jullie ook allemaal heel veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk met de bevalling!

13. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hi meiden!

Ik ben a.s. dinsdag uitgerekend!! Stiekem hoop ik dat ze dan niet komt, want ik ben die dag jarig. Dus van mij mag ze nog wel een paar dagen langer zitten. En dan weer ook niet té lang :D.

Net als enkele van jullie schrijven, heb ik ook sinds gister veel last van harde buiken. Nu las ik op een site dat dit ook voorweeen kunnen zijn. Is dat zo, weten jullie dat? Voor de rest heb ik vermoeide spieren in mijn bovenlichaam merk ik.

Iedere keer als ik wakker word, denk ik, zouden nu mijn vliezen breken als ik opsta hihihi, maar nee hoor telkens kan ik gewoon naar de toilet strompelen :D.

Vind het leuk om onze laatste loodjes te delen hoor meiden! We loodsen elkaar er door heen!

Gaan jullie voor een thuis- of ziekenhuisbevalling??

Liefs, Kiki

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, dat idee van 'zullen mijn vliezen breken?' als ik uit bed stap is heel herkenbaar:D En het strompelen ook haha!
    Bij mijn eerste zijn de vliezen ook 's nachts gebroken. Het gekke is dat ik er nu vanuit ga dat de weeën gewoon beginnen. Komt ook omdat ik al een poosje last heb van krampen/harde buiken.
    En idd, vooral 's nachts. Menstruatiekramp, kan nauwelijks meer draaien en krijg dan ook direct een harde buik. De slaapuurtjes worden met de nacht korter;)

15. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    mijn kleintje is nog niet ingedaald, als mijn vliezen breken meot ik gaan liggen maar hoe letterlijk mag ik dat nemen kan ik wel ff droge kleren aantrekken?
    verder hier ook veel harde buiken en af en toe een pijnlijke kramp. hoop steeds dat het doorzet. Mijn dochter is met 40 wk en 6 dagen geboren.
    Ik wil graag thuis bevallen, is de vorige keer ook gelukt maar ik hou er wel rekening mee dat er veel redenen zijn om naar t zieken huis gestuurd te worden.
    De vk wil me als het mogenlijk is dond wel strippen maar ik twijfel misschien laat ik het liever nog een weekje op zijn beloop. Maar ze wou het doen omdat ik er zo zat van was. Dit komt ook dat ik net voor mijn laatste bezoek hoorde dat ik na mijn verlof geen werk meer heb en nogal down was en last van mijn bekken heb. Maar ben nu een stuk positiever!
    Hoop dat er van de mensen in dit topic gauw allemaal fijn babynieuws is!!!!!

16. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik mag me ook aansluiten bij jullie ben morgen uitgerekend en van mij mag hij komen. Veel naar het ziekenhuis voor allerlei klachten dus ik ben benieuwd. Heb woensdag afspraak verloskundige hoop dat ze me gaan strippen. Ben zooooooooooooo benieuwd en ben er echt helemaal klaar voor. Bij elk pijntje of vocht verlies enz denk ik zal het?? Maar tot nu toe niks.

groetjes kim en veel succes allemaal!!!

17. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Hier ook de laatste week ingegaan :) ik heb er zo ontzettend zin in :D
    ook de bevalling zie ik helemaal niet tegenop, ik heb meer zo iets van kom maar op.
    vanochtend nog even helemaal verliefd lopen kijken naar de 20 weken 3d echo van de baby, op wie lijk je nou lieve beeb :).

Hier ook heel vaak menstruatie pijn, harde buiken, slijmprop verloren, dunne stoelgang en er helemaal klaar voor :)

Ik hoop dat ze vandaag komt het is vandaag de verjaardag van mijn overleden oma :) maar houd wel in het achterhoofd dat het zo maar nog 2 weken en 6 dagen kan duren :p

18. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hier ook gister uitgerekend! (termijn niet zeker volgens mij 2 weken al verder) daarom nu controles ziekenhuis morgen weer, ook niet ingedaald,het is de dagen afwachten meiden!
    iedereen een hele goede bevalling en dat het maar snel mag verlopen!!!!;)

19. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Hier niets gebeurd vanacht..jammer he ;)

Ik denk dat ik nu even naar de dokter rijd om mijn urine even te laten testen op blaasonsteking want die pijn in mijn onderrug en buik is constant en dat kan natuurlijk ook gewoon duiden op blaasonsteking. (heb ik al vaker gehad in de zwangerschap)

Ik hoop dat er bij jullie wel babynieuws is en anders morgen weer een dag!

20. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    Ik ben 25 augustus uitgerekend, maar de kleine mag van mij wel komen hoor, ben er goed zat van. vooral door de bekkenpijn, kan amper lopen en wordt s nachts wakker van de pijn. :(

mijn dochter is met 42+1 geboren, heb bij de VK aangegeven dat ik dat deze keer niet wil. hoefde gelukkig ook niet. hoef maar te bellen en ik wordt doorgestuurd naar het ziekenhuis voor inleiding.

moest toch al in het ziekenhuis bevallen, dus om een thuisbevalling die veranderd in ziekenhuisbevalling hoef ik gelukkig niet te rouwen.

Deel Deze Pagina