hallo allemaal ik heb 4 weken geleden een miskraam gekregen bij de 5e week. ik heb afgelopen woensdag (de 7e) een testje gedaan om te kijken of hcg eruit was. je zag wel heeeeeeeeel heeeeeeel licht een streepje. nu is het 11 feb en heb ik weer een test gedaan (ik heb namelijk diabetes en zoveel hypo's dat ik dach, zal het? en ik heb sinds 2 dagen zere borsten) nou en weer een streepje, maar nu wel donkerder, wel nog wat licht maar duidelijk zichtbaar wat denken jullie? zal ik weer zwanger zijn?
hoi de foto lukte niet, steeds over belicht, maar heb een filmpje gemaakt maar ik weet niet hoe je dat toevoegd weet iemand dat? [/img]
het is gelukt als je op bij mijn album kijkt en dan de foto aanklikt wordt hij vergroot. je ziet dan de test die ik vamorgen gedaan heb. groetjes
ik heb ook het gevoel dat is weer zwanger ben. het zou ook al de hypo's verklaren. maar ik ga er nog maar niet 100% vanuit want het kan natuurlijk een restje hcg zijn, hoewel het dan volgens mij veel lcihter had moeten zijn omdat het woensdag nauwlijks zichtbaar was. morgen bel ik even de huisarts.
hallo allemaal ik werd vanmorgen wakker met een onwijs rot gevoel. heel angstig en onzeker, zal ik toch niet zwanger zijn? zal het wel goed gaan? dat gevoel zeg maar. ik ben net in het ziekenhuis wezen bloedprikken. eigelijk moet ik donderdag naar mijn internist voor de uitslagen (diabetes en schildklier) maar vooor mijn hcg mag ik vanmiddag bellen. ik weet niet of het me echt rust gaat geven maar ik dacht, als de hcg heeeeeeeeeel laag is kan het een restje zijn, maar als hij hoog is, of hoger dan net voor de miskraam zal ik toch vast wel zwanger zijn. bah wat een onzekerheid. zijn er hier meer vrouwen die meteen na hun miskraam weer zwanger werden? groetjes
ik duim met je mee dat je weer zwanger bent! Ik wil alleen geen domper op de vreugde zijn maar volgens mij waren het toch de romed testen die soms positief aangaven wanneer het niet zo was(zelfs bij een man?)Volgens mij heeft Sandra dat ook ooit eens geprobeerd! probeer het anders nog eens met een andere test! succes en ik duim voor je
ik hoop echt dat je zwanger bent loesloes, maar probeer een beetje reserves in te bouwen, weet wel dat gaat moeilijk, maar het zou natuurlijk ook nog hormonen kunnen zijn van je vorige zwangerschap! maar ik duim voor je meid, ik hoop voor je dat je zwanger bent! sterkte en succes jette
He balen meid. Ik zal maar bekennen dat ik vorige week op dag 6 van mijn cyclus een Romed cassette test heb gedaan voor de grap, je kent het wel, proef op de som. Deze was positief, net als bij SandraK een tijdje terug. Ik kon toen dus ABSOLUUT NIET zwanger zijn. Nogmaals, Romed testen zijn niet best.
Hier nog 1 die misschien na miskraam direct weer zwanger is. Ga morgen een testje doen. Valentijnsdag lijkt me wel een mooie dag om zwanger te testen. ( heb al eerder een negatieve test gehad, dus kan het in ieder geval niet meer van miskraam zijn als ik positief test.)
He Loesloes, Jammer! het was je gegund. Wel positief blijven bekijken, op naar de bvolgende keer! Groetjes Minka