Ik ben nu volgens mijn eigen berekening morgen 6 weken zwanger.. nu vond ik het vreemd dat ik pas 5 dagen na mijn nod positief testte en gisteren had ik een klein beetje bruinverlies, met afvegen zeg maar.. nou heb ik de vk gebeld vanmorgen en die zei dat ik me geen zorgen moet maken, dat het waarschijnlijk een gesprongen adertje is geweest of een wondje ergens, Maar toch maken die 2 dingen bij elkaar me super onzeker ben zo bang dat het mis is!!! Het is mijn 2e kindje, de oudste is nu 6.. vandaag helemaal geen bruinverlies meer gehad gelukkig verder maar heb ook weinig kwaaltjes nog....
Hallo! Het is best mogelijk dat je eisprong een beetje later was, waardoor ook je nod eigenlijk later was. Heb je altijd een regelmatige cyclus of gebruik je ovulatietesten? Het bruinverlies heb ik ook gehad met 5/6 weken. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, ik dacht dat mijn menstruatie er gewoon aankwam. Bruinverlies is helemaal niets om je zorgen over te maken. Zeker niet als je er verder geen krampen ofzo bij hebt. Wanneer mag je langsgaan voor echo?
Dank je! Ik heb sinds mijn spiraal eruit gegaan is 8 maanden geleden gelijk een strikte cyclus gehad, 32 dagen elke maand en ik gebruikte een paar maanden ovulatietesten om mn eigen cyclus een beetje in beeld te krijgen na jaren anticonceptie maar mijn eisprong was ook altijd op tijd (ik gebruikte zo'n app op mijn telefoon die bijhield wanneer ongesteld en wanneer de eisprong dan verwacht is en die liep synchroon met mn metingen dus ben er vanuit gegaan dat deze afgelopen maand ook klopte) de eerste officiële echo heb ik 29 januari maar ik twijfel om eind deze week zelf te gaan voor een echo omdat ik er serieus gewoon slecht van slaap
Het kan natuurlijk zijn dat je eisprong net deze ronde een beetje later was. Er is geen touw aan vast te knopen aan dat vrouwelijke lichaam Als je er slecht van slaapt, zou ik inderdaad gewoon langsgaan want 2 weken is inderdaad nog lang om in onzekerheid te blijven. Succes!
Hi wou toch even reageren!snap je angst. Heb precies het zelfde.volgens mijn eigen berekening ben ik vrijdag 7 weken Heb zondag ook roze verlies gehad met afvegen.schrok me dood .ik krijg vrijdag middag n echo voor t eerst .Ben ook zo bang dat mis is .kan alleen maar afwachten.als ik jou was zou ik eerder n echo laten maken .anders zit je zolang in onzekerheid .vk zei tegen mij t kan n innesteling zijn .ik weet niet meer haha.ik heb wel onregel matige cyclus.
@lady89 , heb al veel gelezen over roosachtig slijmverlies en uiteindelijk een perfecte zwangerschap! Het hoeft zeker geen slecht nieuws te zijn. Kan bijvoorbeeld zijn doordat je seks hebt gehad, omdat alles daar beneden wat beter doorbloedt is en dus ook sneller gaat bloeden bij beschadiging.
@PetiteBelge .ik hoop t zoaantal dagrn ervoor wel gemeenschap gehad .daarna precies zelfde rose afscheiding dan zondag.sinds gister geen last meer.mag snel vrijdag 15.20 zijn
Dankje wel @lavenderblush .en n kloppe de hartje gezien.nu 7.1wk.maar ze zagen ook nog wat anders.n leeg zakje .over 3 weken termijn echo.spannend!hier zie je de 2 zakjes.
Wat fijn @lady89 dat je n kloppend hartje hebt gezien! En misschien verklaarde dat lege zakje het bloedverlies ook wel....
@lavenderblush .Ja echt wel.ja dat denk ik ook wel .van dat bloedverlies.maar vk zei .t kan nog dat het hartje gaat kloppen.maar is zo spannend he