Vage speldenprikjes in de onderbuik Hallo…Nu weet ik hoe zeer mijn lichaam me voor de gek kunt houden en dat als ik maar lang genoeg denk dat ik iets voel, ik het ook daadwerkelijk ga voelen… De hele kleine speldenprikjes die ik de afgelopen daagjes af en toe voel in mijn onderbuik (rechts, links, midden) heb ik dan ook geprobeerd te negeren. Maar dan vandaag…. Ongeveer zeven centimeter onder mijn navel is het met tussenpozen aan het steken. De steken voelen niet scherp, maar eerder beurs kriebelig gevoel. Ik heb eigenlijks nooit ergens last van.de vruchtbare dagen zijn voorbij. eisprong is geweest afgelopen donderdag/vrijdag. Nu vanaf gisteren melk cremig wit slijm verlies was 1 x en vanmorgen doorzichtig slijmverlies Ik had 25 en 26 jan 2 dagen 2 hele dikke strepen ovulatietesten en daarna werd de testen vage streepjes Herkent iemand dit? En betekent het mispoes? Ik had zo’n belachelijk overtuigd gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, maar hiervan word ik van mijn stuk gebracht.Is het te snel of is het iets anders Wie herkent dit? Mijn NOD is 9 feb Dit is onze 3 ronde En dit nog niet eerder gevoeld
Ik weet dat het echt heel cliche is en dat je niet heel veel aan mijn antwoord hebt, maar ik ben bang dat er echt niets anders op zit dan even wachten tot je kunt testen. Ik was er vorige maand van overtuigd dat het gelukt was omdat ik ineens enorme last van mijn borsten had, en dat bleek niets te zeggen want werd gewoon ongesteld. Deze maand kreeg ik weer last van mijn borsten vlak voor NOD en dacht ik dus ‘shit weer niet gelukt’ en toen vervolgens had ik een paar dagen later een mooie positieve test in handen. Twee maanden achter elkaar dezelfde symptomen die iets totaal tegenovergestelds betekenden dus.. Ben bang dat niemand je dus echt antwoord kunt geven op de vraag of het iets betekent.. maar dat je gewoon ff af moet wachten..
Hallo. Wachten met testen doe ik sowieso want wil niet te vroeg zijn alleen ik vroeg me af of er meer waren die dit herkennen. Vorige maand had ik enorme last van me borsten 2 dagen na de eisprong tot op heden heb ik nergens last van. Af en toe wat duizelig en nu die steekjes en slijm de laatste dagen. Vorige maand waren we er niet zo mee bezig alleen voelde wel ineens meer en dat heb ik nu niet. Het is afwachten geblazen als ik even rustig zit voel ik van alles in me onder buik wat ik eerst niet voelde. Het is niet pijnlijk maar het voelt ook niet heel fijn.. Maar ja ik denk zou het de eisprong zijn geweest of is de innesteling een beetje op gang. Wie weet. Spannend
deze ronde, na mk, nergens last van gehad.. niet eens het gevoel dat het raak zou zijn.. en toch zwanger.. dat gevoel wat je zegt herken ik niet.. ook niet van eerdere zwangerschappen
Okee. Nou we wachten af zijn vanaf okt van de pil en wou eerst even wachten tot alles op orde was en dec voor het eerst 2 positief ovulaties gehad k voelde van alles maar bleek ongesteld te zijn en nu nergens last van alleen voor het eerst slijm en steekjes in de onderbuik.. Beide gefeliciteerd met jullie zwangerschap..
Hoi hoi, Betekend slijm perse dat het raak kan zijn? Mijn NOD is zaterdag de 10e. Ik word gek van ongeduld. Ik heb woensdag ook een keer heel veel slijm verloren! Daarna niet meer zoveel. Zo Afentoe. Wel veel waterig afscheiding?!??? Ondergoed is gewoon nat! Maar ben bang dat het weer mis is... vorige maand precies zelfde Word bij mij heel dubbel! Vrijdag uitslag van de gyn en zaterdag NOD!
het zegt helemaal niets helaas.. ene keer verlies je meer afscheiding en een andere keer eerst helemaal niets..
Jep, dit inderdaad. Zo had ik m’n eerste zwangerschap voor NOD gewoon géén afscheiding. Kurkdroog tot af en toe pijnlijk aan toe. Deze zwangerschap voor NOD zoveel afscheiding, vies gewoon. Zegt dus echt helemaal niks.