Zo in de war! Graag jullie mening?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lizzie88, 28 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.093
    12.062
    113
    [\QUOTE\] Ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde een misgelopen innesteling. Maar dan vind ik het net vreemd dat ik pas sinds gister wat zwangerschaps'klachten' heb. Normaal is mijn luteale fase 14/15 dagen. Nu had ik een bloeding op 9DPO... Ga overmorgen nog eens testen.[/QUOTE]

Je hebt je niet verkeerd uitgedrukt. Een verkeerde innesteling kan ook resulteren in een missed abortion of een miskraam en je hebt een licht positieve test, hopelijk loopt het mooi op. Ik had met 9 weken een volledige prachtige vruchtzak, maar hij was leeg. Dit was in het ziekenhuis een missed abortion. Ik heb gevraagd hoe dat kan, het is mij als volgt uitgelegd.

Allerlei cellen krijgen opdrachten los van elkaar. De cellen die de vruchtzak gaan maken, gaan aan de slag en krijgen geen signaal te stoppen als bijv. de innesteling niet goed gaat.
    Mijn HCG steeg, mijn lichaam was op en top zwanger, er ontbrak alleen een essentieel onderdeel.

@Lizzie88 ik duim voor je dat het goed zit, en voor een mooie oploop, maar het kan alle kanten op gaan. Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap van de innesteling veel bloedverlies (ik dacht dat mijn menstruatie was begonnen), en tijdens de echo zag ik daar toch echt twee kloppende hartjes.

Jaroly en Lizzie88 vinden dit leuk.
  2. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    En ik me maar afvragen waarom ik toch steeds ringen zie bij sommige foto's. T_T

TS, ik zie een streepje hoor ondanks dat de foto wat wazig is.. ik ben me duimen aan het voorbereiden.. and fingers crossed!

Lizzie88, Luckyme96 en Mila27 vinden dit leuk.
  3. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Dag lieverds

Allereerst HEEL hartelijk dank voor jullie lieve berichtjes gister!
    Ik heb inmiddels vanochtend zowel een sensitest als een predictor gedaan en beiden waren zo wit als maar kan zijn... Dat is voor mij voldoende 'geruststelling'. Ik ga er dus vanuit dat ik vorige vrijdag ongi ben geworden en dat ik inmiddels in ronde 3 zit op CD 7. :thumup:

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.259
    28.323
    113
    Ah nee :(

Lizzie88 vindt dit leuk.
  5. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015