zo in de war?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shaluta, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaluta

shaluta Lid

31 jan 2010
    69
    0
    0
    hallo,
    een vraag of iemand hier mee bekend is, want wordt er helemaal gek van.
    Ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil, en had toen altijd een cyclus van 32/33 dagen iedere keer weer stipt
    Alleen in december had ik toen een cyclus van 35 dagen, daarna had ik weer dezelfde cyclus als ervoor
    Alleen nu had ik afgelopen maandag mijn menstruatie moet hebben en zit nu dus op cyclus dag 37 beetje vreemd
    ik heb 3 testen gedaan, maar helaas alle 3 een dikke negatief ik had de testen van kruidvat gedaan 2 voor 5euro
    ik heb pijnlijke borsten, jeuk aan de tepels, witte afscheiding.
    Ik wil zaterdag weer gaan testen en als maandag dan nog niks is bel ik toch voor de zekerheid even de huisarts..pff van dat wachten wordt je gek:( denk vaak 't zal toch te mooi om waar te zijn.
    mja aan de andere kant na 11 rondes mag het nu toch ook wel eens raak zijn;)
    wie hier mee bekent of heeft raad voor me?
    liefss

2. shaluta

shaluta Lid

31 jan 2010
    69
    0
    0
    oja sommige zeggen dat het ook aan de test kan liggen dat ik clear blue ofzo moet pakken??
    kan dit kloppen liefs

3. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    De meeste zijn juist positief over de kruidvat test. Maar je zou morgen Clearblue digital kunnen kopen en kijken wat die test aangeeft.

4. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    @shaluta ik zit int zelfde schuitje....6 dagen over tijd en ook al 3 negatests heb ook kv2v5 gebruikt maar ook dekv+ en clearblue, snap heel goed hoe je je voelt zo frustrerend...heb ook zere tepels en veel wit slijm...verder geen kwaaltjes...kan ook niet geloven dat ik zwanger ben..durf het ook niet te hopen...maar het is wel vrreemd.

heb al wel meerdere gehoord op dit forum die pas 1 of 2 weken na nod positestte! kan zijn dat je langzaam hcg aanmaakt..

succes meid...datt wachten is echt verschrikkelijk! hoop dat je binnenkort toch een posi test in handen hebt!

xxx

5. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    clearblue digitaal heeft trouwens meer hcg nodig dan de test van kv dus die van kv zal eerder posi resultaat geven...

x

6. shaluta

shaluta Lid

31 jan 2010
    69
    0
    0
    @dbrgrsmr
    Jah het is echt verschrikkelijk dat wachten, zeggen ze niet teveel er mee bezig zijn, pff die hebben makkelijk praten, dit afwachten is nog erger.
    ben jij dan niet bij de huisarts ofzo geweest?? ik wil maandag wel gaan bellen want als er niks zou komen dan zijn het 8 dagen overtijd, want maak mezelf helemaal gek ben blij als ik kan werken haha dan ben k er niet zo mee bezig.
    voor jou ook veel suc6
    liefss

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    nee ben nog niet bij de ha geweest...ga morgen nog een test doen en als i weer nega is ga ik de ha ff bellen. morgen ben ik een week over tijd...misschien wacht ik nog wel tot maandag want dan ben ik vrij en kan ik gelijk langs gaan...

dat er niet mee bezig zijn valt inderdaad niet mee...elke x als ik naar de wc moet kijk je toch gelijk of je al een spoor van ongi ziet...maar nog niks te zien!

jij ook veel succes! hou me op de hoogte...ben benieuwd!

xxx

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    het zou kunnen dat jullie idd langzaam hcg aanmaken. ik zou maandag gewoon ff de ha bellen, misschien dat hij/zij een bloedtest kan doen
    succes!!

9. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn woorden! succes beiden.

10. shaluta

shaluta Lid

31 jan 2010
    69
    0
    0
    vandaag ha gebeld, deze zegt dat ik moet wachten tot vlg week donderdag pff en dat wachten duurt zolang, het kon idd zijn dat er nog niet voldoende hcg is aangemaakt!
    nou dan gaan we maar afwachten, heb met mezelf afgesproken dat ik tot dinsdag wacht met een test als er nog menstruatie zou zijn, ook al vind k dit erg moeilijk
    liefss

11. shaluta

shaluta Lid

31 jan 2010
    69
    0
    0
    helaas vandaag is mijn menstrautie toch gekomen:x op naar ronde 12
    liefss

12. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hiier ook ongi geworden! op naar de v olgende ronde!

xxx

Deel Deze Pagina