hele boel vragen weer onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pluisjee, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hee meiden ,

Elke maand denk ik wel zwanger te zijn , en ook vaak een vraagje neergezet wat daar betrekking op heeft.

Ik zit vandaag op dag 44 en ik ben nog niet ongesteld. Afgelopen maandag getest met kruidvat 2 voor 5 en negatief niet eens een heel licht streepje helemaal niks !!
    Ik ben wel iets onregelmatig maar wel eigenlijk rond de 35 dagen/36 dagen in iedergeval niet echt langer als 38.

Nu heb ik dus helemaal geen symtomen die kunnen duidde op zwangerschap en ook niet die duidde op een naderende menstruatie.
    Wel heb ik al vanaf dag voor nod last van buikpijn eerst heel lichtjes en zondag/maandag heel erg buikpijn. Het leek wel of ik me ei kreeg !! Maar kan dat ? Kan je zo laat je ei krijgen rond de 40e dag iets langer zelfs ?

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen , bloed trekken heb ik al een keer gedaan en wil ik niet weer zomaar even doen.

Ik denk dat ik het best even de gynacoloog kan bellen , vanaf mijn twaalfde loop ik al bij haar ivm met cystes in me eistokken. Ook heb ik dus langere cyclussen gem. 36 dagen en als dit zo bleef moest ik terug komen en aan clomid beginnen aangezien ze heel veel kleine eitjes zag die langer moesten rijpen ( dit was 4 a 5 maanden terug).
    Ontpillen kan het trouwens niet zijn !!

Wat is clomid eigenlijk precies ?

Nou een heleboel vragen en onduidelijkheid misschien kan iemand mij helpen.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Normaal heb ik trouwens voor me nod echt het idee zwanger te zijn met misselijk , pijn in borsten , slecht slapen etc.
    Nu heb ik nergens last van alleen zijn mijn boobies een stuk groter ( toeval of ??). Ook ben ik iets wat weeeig maar dit komt echt denk ik omdat ik er op let zeg maar. Heel afentoe savonds maagzuur maarja zo kan je alles er bij halen natuurlijk.
    Al met al geen klachten dus !!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi lieverdje.. :)

Het kan heel goed dat je ei pas rond dag 40 komt, zeker met die wisselende cycli.. alleen weet je dan niet meer of je op de goede momentjes geklust hebt..

Ik zou iedere week een testje wagen, tot een posi test of je ongi.. :)

Blijft het dan nog een week of 2-3 zo.. dan ff aan de bel trekken bij de gyn of ha inderdaad!

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Heee Mop ,

Pfff gek wordt je ervan he , als je niet van je lichaam af aan komt. Tuurlijk wil ik liever gewoon zwanger zijn maar ik zou al heel blij zijn als ik gewoon elke 28 , 30 of desnoods 35 dagen gewoon regelmatig ben. Langer als 38 nooit gehad nu is 44 en heb echt het idee dat ik me ei van de week gehad heb. Daarom wil ik ook nog even twee weken afwachten.
    Ik moet gewoon even afwachten en inderdaad wil 1 keer in de week testen.

Ennee of ik op het goede moment gelukst heb , dacht eerst van wel ( 36 dagen cyclus , nu klopt dit dus niet dus is dat ook niet zo ). Maar we hebben '' het'' haha van het weekend en maandag nog gedaan dus als ik wel me eisprong heb gehad is dat denk wel goed. Maar erg handig is het niet :(

Lief voor je berichtje.

Liefs

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Oooww dan bekijken we het van de zonnige kant :) wanneer je eisprong ook was, goed geklust heb je zeker.. dus er is nog alle kans!! Hopelijk over 2 weekjes een vette streep!!.. dan vinden we dat het wachten wel waard ;) ♥

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Het klinkt alsof je je ei gemist hebt, en nu pas aan het ovuleren bent? Gebruik je opk's? Die zouden misschien wat antwoord kunnen geven. Je bloed namelijk niet voor een eisprong ;) Of dus late eisprong nu pas.. Maar daar mag je best voor langs de ha/gyne als je daar zorgen om maakt ;) Sterkte x

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik snap er zelfs niks meer van haha me laatste menstruatie was 3 juli , cyclus van 35/36 dagen gemiddeld dus rekenen maar uit haha.
    Maar ik heb niet meer tussen door gebloed hoor ??
    Ik gebruik geen ovulatie testen mede omdat ik er dan zo veel in de maand moet doen.
    Kijk het twee weken aan en anders weer naar de gyne..

Thanks voor je bericht !!!!

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Daarom geen bloed geeft moed hè ;) ik vind wachten wel waard dan inderdaad. Weet je zaterdag was ik er helemaal klaar mee ik janken bij me vriend als een klein kind.
    Als ik gewoon elke 28 dagen 30 dagen of wat dan ook ongesteld wordt prima jammer niet zwanger volgende ronde maar dit vind ik zwaar klote.
    We wachten wel af laat het je weten zodra ik meer weet.

Fijne avond !! Liefs

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    ja wel doen he! pb'en mag ook ;):)

Deel Deze Pagina