40 jaar en proberen voor 4de kindje wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zonnetje19751, Feb 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnetje19751

Feb 19, 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Ik probeer zwanger te worden en ik ben eigenlijk best benieuwd of er meer moeders zijn die voor een 4de wondertje gaan.
    Ik heb 3 kindjes,2 meiden van 13 en 11 jaar en een zoon van 9 jaar.

Iedereen een gezellige dag.
    Liefs.

2. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Zonnetje,

Ik ben ook 40. Word in juli 41. Heb 3 kinderen van 15, 12 en 9 jaar en was onverwachts zwanger in okt 2015 (met ruim 8 weken erachter gekomen). Deze zwangerschap heb ik helaas 14 dec om medische redenen moeten beeindigen met ruim 16 weken.,wij hadden geen kinderwens meer voor dit gebeurde. Was in eerste instantie ook echt in shock! Maar na deze afschuwelijke gebeurtenis is mijn wens groter dan ooit! Mijn man heeft het minder, maar als ik het graag wil, dan vindt hij het prima.
    Nu dus weer bezig en ook met PGD traject waar we 1 maart afspraak hebben bij de gyn.
    Ik twijfel wel. Toch zelf weer risico nemen (kans is 1:4 zoontje met stofwisselingsziekte) of PGD traject waarbij de kans op zwangerschap niet hoog is en alleen meisje wordt terug geplaatst. Moeilijk dus...

3. Zonnetje19751

Feb 19, 2016
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen Bertje123.

Wat leuk dat je reageert,en ook voor jouw spannend of jullie voor het 4de wondertje gaan.
    Hou je me op de hoogte of jullie ervoor gaan ja of nee lijkt me leuk om met iemand te chatten die ook mijn leeftijd heeft en je ervaring te delen.

Ik heb vannacht bloed verloren en net weet en het zou nu mijn innesteling kunnen /moeten wezen maar pff lijkt wel op een menstruatie.Ook ligt last van buik en onderrug.
    Ik moet er wel bij vertellen dat ik 3 keizersnedes heb gehad.
    En ik zou niet weten hoe dit gaat aflopen maar spannend is het wel en zeer welkom.

Liefs

4. Anna17

Anna17 Lid

Jan 26, 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Zonnetje!

Ik ben ook 40 ( over een halve maand!) en ga voor nog een kindje, Ik heb in januari een miskraam gehad met 14 weken en nu is mijn cyclus een beetje van slag.
    Mijn leeftijd geeft me een beetje stress en zorgt ervoor dat Ik het zo gauw mogelijk wil terwijl mijn man het liever relaxt aanziet, hoe ga jij daarmee om? Ik bedoel met je leeftijd en het zwanger worden.

5. Anna17

Anna17 Lid

Jan 26, 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    En Ik hoop dat meerdere 40 + mama's reageren met positieve verhalen!!

Liefs

6. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

Jan 13, 2016
    707
    480
    63
    Eind dertig en zwanger van de 4e ook goed :D? Succes allemaal!

7. Prj

Prj Niet meer actief

Wij zijn ook bezig voor een 4e maar ik ben pas 31. Hopelijk is het bij ons allemaal snel raak

8. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik kon het topic niet meer vinden....
    Ik ben er sinds 2 dagen achter dat ik dus zwanger ben. Heel gewenst, maar eigenlijk was de planning om dinsdag naar maastricht te gaan voor PGD traject.
    Nu dus toch weer de stress en onzekerheid of dit kindje wel mag komen.
    Ja, dat ik zo vruchtbaar was, had ik niet in de gaten eigenlijk. Deze maand wel geteld 1 keer sex gehad. Ik heb het zo gelaten om zonder a.c. Te beginnen totdat we bij de gyn waren geweest. Dan moest ik toch gaan beginnen ivm dit traject.
    Nu voel ik me dubbel. Enerzijds blij anderzijds onzeker.

9. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Gefeliciteerd Bertje
    Ik hoop dat ik ook met een positief verhaal mag komen..
    Zelf ben ik 43 jaar en bezig voor een 2e van ons samen..
    Ik had al 2 voorkinderen :)👶🙏🍀
    In afwachting van mijn nod...

Share This Page