Keukenmachine

Discussion in 'De lounge' started by Chocolat, May 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

2. Loth

Loth Bekend lid

Nov 2, 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb de goedkope versie van Kenwood. Erg blij mee, maar kun je niet uitbreiden zoals deze. Denk eraan dat al die extra dingen die jij noemt extra onderdelen behoeven die je nog moet bijkopen.

3. Chocolat

Ik weet dat je die extra's er bij moet kopen. Maar daar gaan wij ook voor sparen.
    Het gaat om eerste instantie om de standaard versie en daarna wil ik kijken voor evt. uitbreiden.

4. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Tenzij je een professionele beroeps keuken hebt, heb je dit echt niet nodig. Voor thuis gebruik zijn er veel goedkopere die prima voldoen

5. Mamalon

Mamalon Actief lid

Feb 27, 2015
    217
    50
    28
    Ik heb hem en het is echt een topding! Hij is wel duur maar ik hoop er dan ook heel lang gebruik van te maken.

6. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik heb deze sinds een maandje:
    Bosch MUM54230 Styline - Keukenmachineshop.nl

Super handig ding; ik ben er erg blij mee.
    Deze is ook uit te breiden met van alles en nog wat. Ik heb nu een citruspers, raspmolen en blender.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou ook eerder voor een Bosch oid gaan omdat je daarbij veel meer voor minder geld krijgt. Bij KitchenAid betaal je vooral voor de naam en het mooie kleurtje ;)

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik bak voor mijn bedrijf veel en heb ook een bosch . bol.com | Bosch MUM48CR1 Keukenmachine | Elektronica

Prima mixer en hakker etc. kitchen aid betaal je vooral voor het naampje.

Ik zou dan nog eerder zelf voor een kenwood patisserie gaan maar dat is puur voor het bakken.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik zou willen dat ik deze op mijn aanrecht had staan ;) Helaas is hij mij alleen veel te duur. Daarom heb ik een Kenwood Patissier en een Kenwood keukenmachine. Scheelt flink in de kosten maar ben onwijs blij met mijn apparaten. Heel misschien in de toekomst en dan wel in een uniek kleurtje ;)

10. Chocolat

Wij hebben besloten toch voor een Artisan te gaan.
    Wij gaan er fijn voor sparen.
    Mijn man bakt veel (laatst even 6 taarten voor een verjaardag) dus ja hij zal veel gebruikt worden.

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mag hopen dat ie alleen licht beslag en geen brood en ander zwaar deeg wilt maken want ik denk niet dat dit apparaat dat kan.

Zonde dat jullie niet wat uitgebreider rond gekeken hebben.

Ik heb een Kenwood Chef Titanium die ongeveer even duur was en net zo ver (misschien nog iets meer) uit te breiden is.
    Maar mijn Kenwood is wel veel krachtiger. (1400 watt)
    Er is geen deeg wat mijn apparaat niet kan kneden of mengen.

300watt is niet veel voor een keukenmachine.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mooi ding, maar maar 300 watt? Dat is alleen voor cakebeslag.....Zonde dat je daar 500 euro aan uitgeeft, als je het mij vraagt. Je kunt veel meer waar voor je geld krijgen voor zoveel geld.

13. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Mijn oude handmixer had 350watt, mijn nieuwe Bosch 900watt en voor zwaar deeg gaat dat echt stukken beter.
    En die was 180 euro (wel met cashbackactie).

14. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Geliefd door hobbykok en professional
    Wat de KitchenAid Artisan Mixer 4,8 L zo geliefd maakt is zijn veelzijdigheid en zijn betrouwbare karakter. Kies je voor een KitchenAid Mixer dan kies je voor een solide keukenrobot met een krachtig vermogen. De Mixer heeft namelijk een vermogen van 300 watt, maar door de directe asaandrijving is de Artisan te vergelijken met mixers van 1200 watt!

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Geloof er helemaal niks van, sorry.

16. MMW

MMW Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    1,236
    447
    83
    Ik heb een kitchenaid en eigenlijk nooit problemen ondervonden met het kneden van deeg. Hier wordt hij, al vier jaar, vaak en met succes gebruikt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de specificaties niet heb gelezen, omdat ik hem heb gekregen, maar ik heb hem wel vaak gebruikt zien worden in diverse kookprogramma's voor verschillende deegsoorten, dus ik heb er nooit bij stilgestaan dat het eventueel niet zou kunnen. Gelukkig hoefde dat dus ook niet ;)

17. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    300 watt is wel heel weinig. Ik ben zelf op zoek naar een van 1500 watt.

Share This Page