zwaar bloedverlies tijdens zwangerschap van 5 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mya, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Ik wordt gek van onzekerheid en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb op 26 feb een terugplaatsing gehad van een cryo blastocyste. Afgelopen vrijdag begon ik bruin bloed te verliezen, vanaf zaterdagavond werd t langzaamaan rood, en zondag bijna niks meer. Maar maandag brak de hel los, het liep er met stralen uit, en was helderrood en verloor ook veel slijmvlies en kleine propjes en zelfs nachtmaandverband lekte door. Ik meteen het vu gebeld en mocht afgelopen dinsdag opnieuw hcg prikken, dinsdag bloedde ik ook gewoon door alles heen nog.

Uitslag van de hcg was 4505, volgens hun perfekt voor duur zwangerschap, maar het kon ook zijn dat mijn bloedwaarden niet snel daalden, en eigenlijk dus een miskraam heb gehad, of alsnog krijg. Nu bloedt ik nog steeds, en elke keer als ik ook maar denk dat t beter gaat, dan wordt t weer hevig. Nu mag ik as maandag een echo, zou dan precies 6 weken zwanger zijn, eerder had volgens hun geen enkel nut. Dus nu moet ik nog geduld hebben tot maandag, maar ik weet t echt niet meer.

Ik had en heb overigens geen krampen of pijn gehad, zou er nog hoop zijn?
    Wie heeft er ervaring mee of tips?
    Alvast bedankt voor de reacties

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Om eerlijk te zijn was bloed bij mij nooit een goed teken. Bij de miskramen voor de 6 weken heb ik ook nooit krampen gehad. Ik duim voor je dat het alsnog goed zit maandag.

3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Dankje wel,voor je lieve eerlijke reactie.

Hoop dat jij nu goed zwanger bent, en dat je over een maand of 8 al een pracht baby hebt!

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Bij mij hetzelfde geval en helaas miskraam gehad met 5+3. Lichte buikpijn, maar ontzettend veel bloedverlies. Zal voor je duimen!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb bij mijn miskramen ook nooit pijn of krampen gehad..
    maar....met 12wk (en 14wk) heb ik ook een flinke bloeding gehad dat ik dacht dat het weer mis was...gelukkig is er met de kleine niks aan de hand, en geen idee wat de reden van het bloedverlies was..

Toch zou ik rekening houden met het ergste, want een flinke bloeding in het begin van de zwangerschap betekend vaak niet veel goeds...
    we duimen voor je meid!! *knuffel*

6. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik heb bij mn dochter rond 5/6 weken hevig bloedverlies, zonder krampen gehad.
    Dag erna op de echo een prachtig kloppend hartje gezien!

Volgens mn VK kon het komen doordat het nu allemaal beter bebloed is daar binnen.

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Geen ervaring met zware bloedingen, heb zelf al wel een week bruin en soms roze verlies.
    Hoop voor je dat je morgen een mooie echo hebt. Hoe laat mag je?

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Allemaal bedankt voor de lieve en soms hoopgevende reacties, ook de minder hoipgevende reacties waardeer ik hoor.

Dyson, ik heb morgen om 11.30 de echo.

Inmiddels is het bloeden sinds vandaag gestopt, al sinds gisteren alleen maar bruin bloed gezien en vandaag bijna niks meer. Voor mijn gevoel was dit gewoon een menstruatie die wat langer duurde en extreem hevig begon een paar dagen. Ene moment heb ik echt hoop/geloof in een goede echo, andere moment weet ik dat er geen hoop meer is, echt tegenstrijdig. Mijn vriend is echter van mening dat ik nog steeds zwanger ben, en ben dus bang dat de klap voor hem morgen harder aankomt.

9. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je nog klachtjes?

Ik was al snel nogal misselijk (vorige zwangerschap ook hele duur misselijk geweest) en ik voelde mijn klachten ergens tijdens die 1,5 week bloeden afnemen. De eerste 3 dagen was ik echt nog net zo misselijk, toen verloor ik ook het vruchtje (denk ik), en dan 2 dagen duidelijk minder maar nog wel misselijk. Daarna werd het een "gewone menstruatie". Voor mij was het echt duidelijk dat ik niet meer zwanger was.

Sterkte morgen! Als het een mk was, hoop ik dat het mooi leeg is en je verder kunt. Als je toch nog zwanger bent is het een mooi wondertje, die wondertjes gebeuren!

10. Brightness2013

Heel veel succes vandaag! Ben er benieuwd! Hopelijk zit er een gezond klein babytje in je buik.

11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Gisteren te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad helaas. Bij de echo was nog wel een vruchtzakje aanwezig, maar die zag er niet mooi uit. Ook bloedgeprikt en de hcg was van 4045 naar 280 gegaan. Ondanks dat ik al dacht dat t niet goed zou zijn, komt t veel harder aan dan ik dacht.

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Sterkte!!

13. Brightness2013

Sterkte meid!

14. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
  15. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Sterkte!

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Heel veel sterkte!

17. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Sterkte.

18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Allemaal bedankt voor jullie medeleven. Het gaat alweer iets beter, ik heb me nu neergelegd dat er in 2014 geen kleintje meer bij komt helaas. Gelukkig heb ik al het liefste en mooiste meisje die ik kan wensen. Nu nog 2 cryos in 1 rietje, dus ik heb nog een kans zonder nare punctie te ondergaan. We willen eigenlijk ook zo snel mogelijk verder.

Ik ben dus sinds gisteren gestopt met de utrogestan en progynova pillen, volgens vu hield dat de rest van de miskraam tegen. Gisteravond gelijk alweer bruin bloed, maar nu niks meer...... Hoelang kan t duren? Ik heb ook nog steeds geen krampen of iets.

19. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Heel veel sterkte Mya. Ik hoopte voor je dat jij beter nieuws zou hebben gekregen. Helaas mocht het ook voor jou niet zo zijn.

Geniet van je meisje en neem je tijd om dit af te sluiten (al is dat erg lastig als het lichamelijk ook nog niet is afgesloten). Ik hoop voor je dat het snel op gang komt.

Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina