Zo intens, zo pijnlijk. Tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Dit dus, mijn verstandskiezen waren ook scheef aan het groeien, die hebben ze dus binnen een maand eruit gehaald.
    En het feit dat jullie proberen zwanger te worden kun je beter nu alles eruit halen, het kan immers misschien zo zijn dat je straks in het najaar zwanger bent ;)

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb vannacht sinds 3 uur wakker gelegen door de pijn, en de pijn wordt steeds erger dus al mijn angsten over boord gegooid en ik kan vanmiddag om half 1 terecht bij de tandarts. Mijn eigen tandarts is er ook niet (ik ben extreem angstpatient) dus moet mezelf echt bij elkaar rapen maar vanmiddag nog wordt sowieso de pijnlijke kant getrokken. Valt dit me alles mee dan kan ik alsnog besluiten om de andere kant ook bij de tandarts te laten doen.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Iedereen bedankt voor alle tips, ik had er eerlijk gezegd niet bij stilgestaan dat ik van het najaar zwanger kan zijn ;)

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij mij zijn 2 verstandskiezen getrokken, aan beide kanten 1. 1 boven en 1 onder. En echt, ik heb het nauwelijks gevoeld en het was zo'n opluchting dat ze eruit waren. Ik had ineens geen pijn meer. Ik moest nog wel een paar dagen spoelen met van dat bruisspul en er zit ineens een gat in je mond waar je even erg in moet houden, (goed schoon houden enzo) maar het was me de stress waard!

Succes en sterkte!

5. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik wil je toch een dikke duim geven, extreme angstpatient en dan vanmiddag "gewoon" naar de tandarts. dan ben je hopelijk wel van de pijn af.
    ik hoop dat het je meevalt en daarna ook weer gewoon terug kan voor de andere kiezen, is toch altijd simpeler dan een operatie.

zet em op vanmiddag!

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    De tandarts kon niks voor mij doen. Ik heb nu sterkere medicatie gekregen en moet morgenochtend naar de kaak chirurg in het ziekenhuis.

7. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    jeetje vervelend zeg, het kon niet zo 123 getrokken worden?
    hoop dat de medicatie aanslaat, dat je tenminste even pijnvrij bent.
    succes morgen

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Tot het najaar wachten!
    Dat zou ik niet doen, gewoon bellen of je ergens anders terecht kan hier blijf je toch niet tot het najaar mee lopen. Die hele heerlijke zomerperiode door zo...!?! No way

9. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik begrijp dat je onder narcose je verstandskiezen laat verwijderen, aangezien er een aanvraag is gedaan bij de verzekering? Mag ik vragen wat je reden hiervan is?

Het poliklinisch laten verwijderen van je verstandskiezen, wordt gewoon vergoed vanuit de basisverzekering. Het gaat alleen van je eigen risico af. In de meeste ziekenhuizen is de wachttijd maar een paar weken. Bij ons zelfs maar 2 weken.

Deel Deze Pagina