Zo irri

Discussie in 'De lounge' gestart door MariamZ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Ik herken het ook. Ik heb ocs en ben ook dwangmatig bezig met schoonmaken/controleren. Ik kom hier niet van af, ook al wil ik het heel graag. Als ik het laat liggen, wat ik meerdere malen geprobeerd heb, word ik vreselijk onrustig, chagrijnig, en het voelt net alsof er op dat moment iets gaat ontploffen, of er iets heel ergs gaat gebeuren. Het voelt een beetje alsof je gaat parachutespringen zonder parachute. Om het zo maar even te zeggen. Ik kan er ook niks aan doen, ik moet het schoonmaken of opruimen, anders vind ik geen rust.
    Ik snap ts heel goed, als ik weg ben, in de stad, boodschappen doen, of op visite denk ik ook vaak aan wat ik nog moet doen in huis. Al probeer ik er zoveel mogelijk het te laten rusten en te laten liggen, maar het lukt niet altijd, helaas :(

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Misschien kun je het advies van de psych een beetje ombuigen naar iets dat je wel aan kan? Bijvoorbeeld, 4 dagen gewoon alles doen behalve 1 van de slaapkamers. En dat een beetje proberen uit te bouwen naar alle slaapkamers. Geen idee of dat iets is, maar ik probeer maar mee te denken :)

Deel Deze Pagina