Hoeveel geef jij uit aan kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSon, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet vinden...

Ik ben benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan kleding. Zelf koop ik voor mijn gevoel niet zoveel en sta dan ook elke dag weer te tobben voor mijn kledingkast wat ik aan moet. Heb steeds dezelfde favorieten aan.
    Dus misschien moet ik eens wat meer shoppen.
    Ben benieuwd op welk bedrag jullie gemiddeld uitkomen per maand...

Liefs MamaSon

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Per maand kan ik niet zeggen heb bijna 2 jaar geleden voor het laatst kleding gehaald. Maar wel in de uitverkoop heb toen 5 en 3 euro betaald voor lee en wrangler broeken bij Rosada en 2,50 voor shirts van de cool cat. Oowja 2 weken geleden een vest bij de cool cat afgeprijsd naar een tientje. Ben nou de laatste 3 jaar bijna alleen maar zwanger geweest als ik dalijk weer terug in vorm ben dan ga ik wel weer winkelen.

Voor de kids ben ik altijd meer kwijt broekjes voor de kleinste 2 kosten 25 voor de oudste 35 en truitjes kosten voor alle drie tussen de 13 en 16. Zag laatst voor de kleinste een leuk truitje die was 20 vond ik toch weer niet iets te.

Voor mezelf vind ik het gewoon zonde om meer uit te geven. Maar als ik iets echt leuk vind koop ik het. Toen ik geen kids had kocht ik gewoon een broek van 200 euro ookal had ik hem niet nodig

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee, maar ik koop wel heel veel.
    Ben echt een koopjesjager.
    Vind het ook zo zonde om merkkleding etc te halen.
    Je betaald zowiezo al FLINK voor alleen het merk en niet-merken vind ik net zo mooi :).

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

uhm.... zo'n 50 euro per jaar denk ik.. Inclusief schoenen.
    Ik koop alleen het hoognodige voor mezelf. En als ik al wat koop zijn het ook nog de koopjes.
    In tegenstelling tot de kids die zwemmen in de kleding haha.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    De laatste tijd koop ik niet zoveel kleding.
    Na de zwangerschap koop ik wel weer een hele nieuwe garderobe.

Voor Valerie koop ik erg vaak wat! gewoon eigenlijk alles wat ik leuk vind.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    tussen de 50 en 100 euro per maand :)

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik koop wanneer ik iets nodig heb dan kan het me ook niet schelen of het 20,- of 80,- kost, als ik t mooi vind, en het zit me echt lekker koop ik 't...

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik koop best veel *schaam* In mijn kledingkast kun je zelfs kleding terugvinden met een prijskaartje ;) Ik koop het en dan hangt het in de kast.

Maar maandelijks geef ik € 200,- uit aan kleding. Alleen voor mezelf dan, dan heb ik het niet over mijn man en dochter..

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.721
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    idem dito!:)

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Vijftig euro PER JAAR? Bedoel je niet per maand? Anders zou ik dat echt reteknap vinden ( en ongeloofwaardig) :D

Hier ook gemiddeld 50-100 euro per maand. Nooit merkkleding, bijna altijd uitverkoop. Ik weiger truitjes te kopen die meer dan 15 euro kosten en broeken mogen van mij niet meer dan 40 euro zijn. Laarzen en schoenen mogen ook maar rond de 30 kosten.

Voor de baby koop ik alles bij de Zeeman of de Wibra en dan nog laat ik broekjes en truitjes die duurder zijn dan 5 euro hangen. En oh wat ziet hij er altijd leuk uit :D

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    #11 Elena22, 11 feb 2011
    Laatst bewerkt: 11 feb 2011
    Omgerekend tussen de 50 en 100 euro per maand. Maar ik koop niet elke maand kleding of schoenen. Wel elk seizoen min. 1 paar nieuwe schoenen. Koop gewoon zo nu en dan een leuk stapeltje nieuwe kleren.

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    max 200 euro per jaar inc schoenen.
    schoenen kosten max 50 euro (meestal heb ik voor dat geld 1 paar laarzen en 1 paar balerinas)
    winterjas doe ik 2 jaar mee en kost max 50 euro dus 25 euro per jaar hooguit.
    dan wat goedkope truitjes uit de uitverkoop of de markt.

voor de kids geef ik daar in tegen wel veel te veel uit. die hebben echt veel teveel kleding en ook liggen er dingen in de kast met het kaartje er nog aan waar ze uitgegroeit zijn of in het verkeerde seezoen gekocht.

vriend is vn de merk en koopt niet veel maar wel meteen duur. schoenen 150,- broek 200,- shirts en vesten minimaal 50 tot 100,-. geld wat ik voor mezelf nooit niet zou uitgeven

13. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    tussen de 40 en 125 per maand.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hmm aan kleding gemiddeld tussen de €50,- en €100,- per maand (nu minder).. MAAR dat is wel excl schoenen want ik heb echt een (dure) schoenentic :) :)

15. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Voor de zwangerschap gaf ik veel geld uit aan kleding en schoenen (heb een schoenentic). Heb bv 15 paar laarzen en deze zijn meestal tussen de 250 en 300. Kleding koop ik als ik het leuk vind en lekker zit. Heb een hele grote kledingkast (5 meters) en een grote schoenenkast (3 meter).

Nu koop ik veel minder, maar zorg wel dat ik er zwanger ook leuk en representatief uit zie.

16. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Het verschilt heel erg. Zo af en toe heb ik zin in een heel nieuw garderobe en kan er ook flink wat gaan uitgeven, zo'n 800 tot 1000 euro per keer. En er komt ook vaak voor dat ik maanden niets koop. Voor mijn zoontje koop ik z'n 1 x per 2 maanden voor tussen 100 en 200 euro.
    De kledingkast is hier in ieder geval goed gevuld.

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik geef voor mezelf zo'n 200 pm uit aan kleding. Koop merk en geen merkkleding. Voor beeb in buik ook, die heeft H&M, maar ook Burberry in haar kast hangen. Koop nu ik zwanger ben wel minder voor mezelf, maar des te meer voor baby haha.

18. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik las ergens 50 euro per jaar?!?! Dat kan toch niet...
    Ik vind het belangrijk dat mn kinderen er verzorgd bij lopen, maar dat geldt ook voor mezelf. Ik wil elke zomer en winter een nieuwe jas, en zeker 2 paar schoenen per seizoen (geen dure). Kom per maand op ongeveer 80 tot 100 euro denk ik. Koop geen merkkleding, maar wel elke maand nieuwe shirtjes, jurkjes of een mooie broek. En dan vind ik nog dat ik te weinig heb. Ook nu ik zwanger ben geef ik dat eraan uit, wil er leuk uitzien en goed verzorgd naar mn werk gaan. Heb een representatieve functie en kan dus niet elke week hetzelfde setje aan.
    Maar ik zou nog wel een groter budget willen hebben voor kleding!

19. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Denk tussen de €50 en €100 per maand, wel wat uitschieters net voor de zomer en winter.
    Dan koop ik meer, schoenen, tas, jas etcetera.

20. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik weet het niet precies (wil het ook niet weten) maar als ik in de stad ben (lees: elke week) dan geef ik minimaal 100 euro uit. Aan kleding voor mezelf, of voor de kinderen. Daar zit veeeel merk bij en ook veel niet merk. Voor een merktruitje geef ik best 35 euro uit voor de kinderen of een jurkje van 60 euro. Ook schoenen zijn hier van echt leer en ook dus de laarzen waar we met hier 3 meiden 6 paar per winter van nodig hebben. Voor m'n zoontje gaan we nu pas echt aan de schoenen beginnen, maar die krijgt dan Shoesme etc. Tja, tis een hobby..

Deel Deze Pagina