Het raadsel van Quinn zijn verhoging en weer niet?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by ikke1981, Apr 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn is sinds zaterdag niet lekker, hoesten (baby astma), snotterig, hangerig en zaterdag had hij 38.7 maar nog wel redelijk vrolijk.
    We hadden die dag een verjaardag en daar wilde hij heel graag heen, en omdat hij nog wel te genieten was gedaan.
    Toen we in de middag thuis kwamen is hij lekker gaan slapen, en daarna was de verhoging als sneeuw voor de zon verdwenen.

Wel nog steeds niet lekker, hangerig, kort lontje ect.

Zondag was het ook af en aan met de verhoging, maandag ook gister ook en vandaag ook weer.

Ik heb een hoop van hem mee gemaakt, maar dit snap ik niet?

Wie herkent dit, wat moet ik hier mee

2. wendy77

wendy77 Actief lid

Feb 3, 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Laura heeft dat 5 dagen gehad. En dan verhoging van 39.7 en dan 's-morgens was het 37.8 na het slapen schoot het dan weer omhoog naar 39. Had echt geen idee. En nog steeds weten we niet wat het is geweest. Ook de dokter wist het niet. Ze had geen or infectie of iets dergelijks. Ach, bij ons is het vanzelf overgegaan. Maar vertrouw je het niet naa de HA gaan hoor.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ja de HA kent me al bij voornaam haha zovaak ben ik er al geweest met Quinn (hij is eenmaal veel ziek)
    Dit is nu ook dag 5 ook.

4. wendy77

wendy77 Actief lid

Feb 3, 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Hier ook. We zijn begonnen met een jaar met elke 3 maanden oor infecties. Klaar met 2 jaar en toen begon ze te hoesten 8 maanden lang. Ach, en zo ga je maar door!!!

Share This Page