Oh sorry, lees nu dat het laadjes zijn.... dan had ik het uit nieuwsgierigheid wel gecheckt voordat ik het aan mijn kind zou geven.
Ik heb er helaas geen voorbeeld bij zien staan. Waarschijnlijk had ik dan (als hij er op dat moment wel bij stond) uit naïviteit zelfs gedacht dat ze hem leeg zouden hebben gehaald voordat ze hem zo neer zouden zetten of dat sommige 'eerlijke' medemensen ze leeg hadden gehaald. Dat er anders ingrediënten of waarschuwing voor kleine onderdelen op hadden moeten staan, dat klinkt idd wel heel logisch, maar zo snugger was/ben ik blijkbaar niet..(mag ik daar de hormonen nog de schuld van geven ) Ik heb hem niet uitgepakt van te voren, omdat de buitenkant wel van stevig karton is, maar ik natuurlijk niet kon voorspellen hoe makkelijk die laadjes (die ook van papier/karton zijn) open zouden gaan. Ik wilde het plaatje niet verknallen. En eerlijk: na de eerste keer trekken aan de 'lipjes' om het laadje te openen ziet het er ook wel minder mooi uit (geen kind die daar om geeft natuurlijk, althans die van mij niet). Ik ben zelf ook te nieuwsgierig en dicht laten is dan ook wel een manier om net zo in spanning de laadjes samen open trekken. Zelf dat ding vullen is nu voor dit jaar niet zo leuk meer. Ik dacht namelijk eerst nog: misschien hebben ze een laadje over geslagen, of gaat het meer om het aftellen en zit er niet in ieder doosje wat. Ondertussen is het ding als puzzel in gebruik en zijn alle vakjes al open geweest. Ach, ik zet dat ding gewoon als versiering (en puzzel) in zijn slaapkamer en misschien dat ik hem volgend jaar vul. Hij is en wordt voorlopig wel genoeg verwend met de komst van z'n broertje, de Sint, de naderende kerst en een paar weken later z'n verjaardag. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dacht dat hij gevuld zou zijn! Moest er zelf trouwens ook wel om lachen hoor, neem het ook niet te serieus, maar vond het gewoon jammer voor m'n zoontje en ik dacht ook wat een flater sla ik nu; uitleggen hoe iets werkt en dan blijkt het anders haha
Hier stond het er duidelijk bij. Ik wilde hem ook kopen vond hem zo leuk! Uiteindelijk heb ik hem om die reden niet gekocht. Misschien kun je langs de action. F hebben ze wel leuke kleine prulletjes.
Hier in de Ikea stond er op het kaartje ook bij dat je hem zelf moest vullen. Denk dat je net pech hebt gehad dat het er in jouw filiaal niet bij stond...