zo jammer

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh sorry even verkeerd gequote.

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nou ik reageer er wel op want dit gaat me echt een stap te ver. Ben niet snel boos maar dit is gewoon klinkklare onzin. En ik ga echt niet werken voor die dikke auto die voor de deur staat, ons grote huis of de merkkleertjes voor ons meisje. Ik ga werken omdat ik mijn man steun in ons bedrijf zodat ie niet overal alleen voor staat!

@mora: dankje, het gaat sinds vanmiddag eindelijk iets beter lijkt het dus fingers crossed en hopen op een rustige nacht!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Niet erg ik snap hem toch wel ;)

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Sisa oh gelukkig :). En ja ik voel soms wel de behoefte om te reageren, maar dat wordt dan gelukkig al voor mij gedaan.

Mora ga trouwens lekker genieten van je vakantie. Ik ben de jongste van 3 en mijn moeder heeft mij 5 maanden bv gegeven en toen ze klaar was is ze 2 weken op vakantie gegaan!
    En later gingen mijn ouders altijd een weekje skieen en mochten mijn broer en zus al mee, maar vonden ze mij te jong en ging ik bij mijn oma logeren. Heb er werkelijk niks aan overgehouden hoor.
    Zoals jij net beschreef vond ik mooi. Zo zijn mijn ouders ook geweest en zijn dus nog steeds samen en hebben nu iedereen uit huis is nog steeds een gezellig volle agenda samen, en een goede relatie juist omdat ze niet altijd alles om de kinderen hebben laten draaien, maar tijd in elkaar zijn blijven steken.
    Mijn ouders zeiden vroeger al tegen ons dat ze dat belangrijk vonden omdat wij ooit uit huis zouden gaan en een eigen leven zouden gaan leiden en dat ze dan graag wilden dat er geen zwart gat viel waarin ze nog weinig met elkaar deelden, omdat ze jarenlang alleen maar met de kinderen bezig waren geweest en niet meer met elkaar.

5. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Volgens mij doet iedere moeder het op haar eigen manier.Goed of niet goed?Ligt er maar net aan hoe de moeder zichzelf erdoor voelt.
    Waarschijnlijk doe ik ook niet alles zoals ik in gedachte had.Ik zeg ook weleens JA tegen onze zeurende tweeling,als ze weer eens vragen of ze een snoepje mogen.Wie is een ander dan,om te zeggen dat ik niet goed bezig ben?
    Ik laat ze in iig NOOIT alleen,waar dan ook.Waarom niet?Ik heb het mijn vader beloofd op het moment dat zijn infuus voor de euthanasie werd opengezet.Dus geen boodschappen als ze slapen,niet in de auto latend ed.

Ohja las net ook iets over dat werken ontspannen is.Voor mij geldt dat zeker wel.Vind het heerlijk om te werken.Niet zo zeer voor de luxe hoor.Wij rijden 1 auto,gaan 1 keer per jaar vakantie,dus super veel aan luxe doen we niet.Maar we hebben het zeker niet slecht.
    Ik kan me eigen goed voorstellen dat als je een eigen zaak hebt,het niet altijd ontspanning is.En mijn man is een hele goede vader.Hij snijdt iedere avond het vlees.;)

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Mamasussentessa, nou dan hoort jouw man niet in het slechte vader topic thuis haha.
    Natuurlijk kan werken ook ontspannend en leuk zijn. Het lijkt mij ook wel leuk om weer aangesproken te worden op andere kwaliteiten dan luiers verschonen enzo. Maar dat betekent niet dat ik werk voor mijn ontspanning, dan weet ik wel wat ontspannenders-leukers te vinden. Ik werk toch voornamelijk om geld te verdienen. Als wij genoeg hadden zou ik misschien ander soort werk zoeken, minder werken of vrijwilligers werk zoeken bijv. Daar waar ik iets minder stress bij ervaar iig.
    Maar zoals je zegt dat is ieder voor zich.
    Jij brengt het ook respectvol waarom je je kindjes niet alleen laat. En hoe jij je moedferschap invult is jouw goed recht. Maar hier op het forum houden velen het niet bij hun mening geven of wat voor hen goed voelt, maar ze benadrukken voornamelijk waarom wat een ander doet niet goed is in hun ogen en dat leidt wel vaak tot vervelende of onnodige discussies.

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    zo denken wij er ook over..! in een relatie moet je blijven investeren... zo heb je als gezin er alleen maar voordeel van als je vader en moeder het tussen elkaar goed hebben zitten doordat ze af en toe eruit gaan... mooi dat je dat zo verteld... leuk om het van de andere kant ( het kind zelf ) te horen! ik weet ook zeker dat mijn dochters het ontzettend naar hun zin hebben dat weekje!! wie wil er nou niet verwend worden door opa en oma als kind zijnde :p en nu zijn ze nog net iets te jong om alles te begrijpen maar als ze ouder worden dan wel...

8. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik weet precies hoe het is om aangevallen te worden op je mening.Ging zelfs zo erg dat ik verschillende pb heb gekregen van persoon in kwestie.Daarom ben ik tegenwoordig wel terughoudener over mijn mening geven.Of eigenlijk let ik goed op wat er misschien al gezegd is.Ik zit voor mijn plezier op dit forum en ook voor tips.
    Opvoeden is nu eenmaal niet gemakkelijk!Soms kan het verschrikkelijk tegenvallen.En dan aan het eind van de dag ben je blij dat de kinderen weer op bed liggen.Maar 's morgens ben ik ook weer zo onzettend blij,als de meiden me wakker maken met een dikke kus en de woordjes "i luv u".Heerlijk!!!Ik nu douchen en snel slapen,zodat ik kan dromen over onze wondertjes en hopen dat het snel ochtend is en ik die woordjes weer hoor!
    Slaap lekker allemaal.

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    :) aahh slaap lekker!

Deel Deze Pagina