zo jammer

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Leuk joh, dat soort topics! Zak chips erbij en lezen maar! ;)

Meestal reageer ik niet eens, mijn man en ik sporen niet en zo voeden we onze kinderen ook op :D En wat andere denken veeg ik serieus m'n billekes mee af! Het zal mij mn anus oxideren....

En soms is het gewoon even lekker om jezelf eens even af te reageren, op iemand anders dan je man... ;)

2. tulip

tulip Niet meer actief

hahahahaha

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

hahaha ik snap wat je bedoelt! daarom hou ik gewoon bij 't meeste m'n mond dicht;):D ik weet dat ik 't goed doe.....:)

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ach, ben wel blij dat dit niet zo'n "aaaaai aaaaaaai *kusje*" forum is hoor;)

Ja, bij sommige mensen gaan mijn nekharen ook iets eerder overeind staan als bij een ander. Maar er zullen vast mensen zijn die mij dan weer een irritant mokkel vinden. So be it!

Ik vind het juist heel erg grappig dat ik het soms helemaal met iemand eens ben over een bepaald iets, maar in een topic met een ander onderwerp juist met diegene van mening verschil (herkenbaar Tulip?:D)

En ach, zelfs de grootste moraalridders zijn maar gewoon mensen. Iedereen kan het allemaal wel zo mooi neer tikken hier op het forum, maar reken maar dat dezelfde mensen er in het dagelijks leven ook weleens een zooitje van maken...

Verder is een leuke discussie toch helemaal niet verkeerd? Daar is het een forum voor. Als ik zin heb, discusieer ik fijn mee. Heb ik dat niet, klik ik weg, simpel toch?

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Aan de andere kant..... Ik moet zeggen dat ik hier ook veel 'geleerd' heb op dit forum. Ik kan zowat verloskundige worden hierzo, whaha ;)

En nu is het ook handig, want ik vergeet een hoop en dan zie ik iemand een topic openen over geboortekaartjes en dan denk ik... ships.... dat moeten we ook nog regelen! :D

6. tulip

tulip Niet meer actief

jep!!!:D Ik zag dat jij gereageerd had, dus ik denk even lezen hoor.:p

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha jij had gister ook een beste catfight hahaha:D;)

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    de topics waar t hard aan toe gaat lees ik wel mee, maar reageer amper.
    Weet inmiddels wel beter, zolang je je eigen normen en waarden handhaafd en bedenkt wat jij t beste acht, in welke situatie dan ook, is t toch goed?
    Ongeacht wat andere mensen er van zeggen of denken.

Leef lekker je eigen leven zoals je wilt, gepraat wordt er toch altijd! :D

9. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

1. Ik doe wel eens snel een boodschapje terwijl m'n dochter ligt te slapen (oh jee, huis in de fik!)
    2. Ik heb een Babybjorn (uhoh, niet ergonomisch!)
    3. Ik leg mijn dochter op haar buik te slapen (oh jee, wiegendood!)
    4. Haar bedje heeft zo'n omranding (oh jee, nog meerrrr wiegendood!)
    5. Ik drink wijn (oh jee, kind acuut ziek/poes valt dood neer/moord/brand/kleine teen gekneust)
    6. Dochtertje gaat full-time naar de kinderopvang (jawel, zielig he)

Kortom, schiet mij maar lek en stop m'n kind maar weer terug (volgorde onbelangrijk), dan weten we zeker dat er niks ergs gebeurt! ;)

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nah, viel wel mee toch? We hielden het toch best netjes:D

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Mora, wat vind je van al deze meningen?

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow? Welk topic? Ik heb dan wel eens waar geen chips, maar heb wel een zak blauwe m&m's op schoot....

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    haha hoe verzin je t :d:d:d

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Heeft geen zin, zak is op voordat je klaar bent met lezen:p

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh jawel.... twas dat ik geen zin had om te typen anders had ik je nog even gesteund..... dat bedoelde ik dus met : ridders:)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Halloo, ben zwanger hoor! Die zak is al bijna leeg, whaha.

17. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Moet hier eigenlijk wel om lachen...zie allemaal vrouwen voor me met vervelende hormonen..

Ik trek me weinig aan van al die mensen die ik niet ken. De enigen die mij een kritisch leerpunt mogen aanreiken, zijn de mensen die mij en mijn gezin kennen. En dan nog neem ik niet alles aan.

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Umm: nope, je bent niet de enige ;)

Hahaha, heb nog nooit gehoord van een geoxideerde anus :D wel van een gebleekte anus of zo :D

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #59 Devilschase, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
    ach ja. panisch. Een kind wordt dusdanig beschermd met alles dat het helemaal geen weerstand meer opbouwt.Kinderen die gelijk in de dettol worden gezet als ze een hond aaien. Lekker doen ja, dan is je kind straks alleen maar ziek. Maar als je dat niet doet ben je een onhygienische moeder hahaha.

En kijk ik geef Luc ook niet de hele dag door sap , snoep en ranja, puur omdat ik daar het nut niet van zie, hij vind melk en zelfs water ook heerlijk. Dus krijgt ie melk, water en 1 glas fruitsap of ranja op een dag. Een dag van een gemiddeld kind gaat ongeveer zo

Wekker, opstaan,brood maken tanden poetsen
    Wik kat aaien, mag niet, worden handen weer vies
    Handen in Dettol.

Kind aankleden, sjaal om, 5 paar sokken, maillot, muits, 2 paar handschoenen, het is 4 graden , anders wordt kind ziek.
    Kind wil blaadje pakken van grond op weg naar auto, mag niet, is bah, vies, iel, bleh.

Kind in auto, in nieuwe maxi cosi stoel, geen 2e hands, is slecht.
    Kind op kinderdagverblijf, 3 dagen, 5 is zielig, slechte moeder
    Mama klaar, mama kind ophalen, kind aankleden, naar huis met 80 waar je 120 mag, 120 is hard = kans op ongeluk

Mama op weg tanken, 15 min bezig met kind uit auto, in auto zetten. in auto laten mag niet, is slecht

Mama thuis, kind handen met dettol wassen, anders onhygienisch
    kind vers eten, potje is slecht
    Kind weer handen met dettol wassen

Mama pakt sap, wijn mag niet, misschien kind ziek + wijn = slecht
    Kind krijgt melk, sap mag niet, is slecht en dikmaker
    Kind wil kat aaien, mag niet, kat is vies , wast handen met Dettol

Kind op rug in bed, buik mag niet = kans op wiegendood

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Niet? Ik hing even de voorbeeldige moeder uit, dat is namelijk een andere benaming voor: het zal mij m'n reet roesten! (roesten is een oxidatie-proces)

Maar vooruit, heb hem ook niet van mezelf, je mag hem pikken, whaha. ;)

Deel Deze Pagina