Ken iemand deze sites (oplichting?)

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Hi allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik wil heel graag iets voor Max bestellen, alleen op bijna elke webshop is die uitverkocht. Nu zijn er 3 websites die ze wel verkopen. Nu het probleem, deze site lijken precies op elkaar. Gezien de vormgeving, de informatie op de site durf ik nu niet goed er te bestellen. Als ik zoek op het telefoonnummer kom ik weer op een andere site uit die er sprekend op lijkt.

Nu mijn vraag, heeft er iemand van jullie bij 1 van deze 3 sites besteld? Is het te vertrouwen? Of zijn er weer oplichters actief?

Shopvoldiscount.nl
    Webgigant.eu voor topmerken Playmobil, Lego, Duplo, Little Tikes, Schleich, Jumbo, Ravensburger vindt u bij http://www.webgigant.eu
    Bassies.com

Ik heb echt mijn best gedaan met googlen, maar kom tot nu toe nog niks over oplichting tegen...

Ik hoop dat het te vertrouwen is zodat ik kan kopen wat ik zo graag voor Max wil hebben!

2. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Ik heb bij webigant ooit besteld, maar wel opgehaald . Was prima

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    verschillende mogelijkheiden

1. het kan goed zijn dat deze 3 shops onder 1 groot concern vallen, zoals Ahold (albert heijn) ook verschillende grotere winkels heeft.
    2. het kan zijn dat ze lui zijn qua vormgeving site, en dat ze hetzelfde bedrijf hebben gehuurd met een standaard look voor de site.

maar als de telefoon nummers bij elkaar uit komen, zou het waarschijnlijk punt 1 zijn. als je niks qua klachten tegenkomt op google, dan zal er waarschijnlijk niet veel over geklaagt zijn.. maar ik zal ook even een worpje gooien.

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

die shopvoldiscount en bassies zijn idd bijna dezelfde websites.. ik zou er niet bestellen eigenlijk...

ik weet niet wat je wilt bestellen.. maar heb je marktplaats al geprobeerd?

5. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Mijn zwager besteld vaak bij bassies.com
    Nooit problemen gehad

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    zoals ik al dacht: alle 3 zijn van Nudra BV.
    ook zijn ze gekoppeld aan Bol.com, dus je zou op bol.com iets van hun (theoretisch) kunnen kopen, neem aan dat het dan wel veilig is (anders zoek het artikel op bol.com, dan heb je t wel van die winkel, maar bol.com als bemiddelaar, wat weer wat stevigere garanties geeft) :)

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vind het ook raar dat er staat partner van Bol.com..

Maar verder geen thuiswinkel keurmerk oid..

8. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ja en bol.com leverd dat artikel noet. Raar is ook dat op elk ander webshop het is uitverkocht

9. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Mag ik vragen wat je zoekt?

10. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Wij hebben wel eens wat besteld bij webgigant, maar wel zelf afgehaald. Mooie zaak en prima service.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Webgigant is prima, vroeguh vaak besteld en snel geleverd. De andere twee ken ik niet.

Deel Deze Pagina