Zo, jij wordt ook steeds vetter?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimi1, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dit en daarnaast de trap nemen, de fiets pakken en veel lopen (als je dat al niet doet). Probeer in je normale dag ritme meer beweging te pakken.

En die oude buurman, l,l,l (lekker laten l....)

2. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Dames! bedankt voor de reacties! staan heel veel bruikbare tips die ik zeker ga nastreven, is zeker geen leuke opmerking geweest, erg lomp onbeschoft! maar wel een eyeopener dat ik er wat aan kan gaan doen..

Soepstengel, mocht ik wat willen weten stuur ik je pb! mijn dochter is precies om 21:00 geboren haha! ;)

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    OMG wat een ongelooflijke man:$ (ik probeer het netjes te houden)
    Begrijpelijk dat je met je mond vol tanden stond.

Wel goed dat je er toch zelf wat aan wil doen. Dat is de 1e belangrijke motivatie. Ik ga qua eet tips mee met wat iedereen al heeft gezegd, maar voor het sporten kan ik je nog wel een aantal dingen adviseren. Zelf kan ik ook niet regelmatig en vaak naar de sportschool ivm mijn man zijn werk (wisseldiensten). Zelf ben ik bezig met Beachbody Insanity, al is dit wel heel erg pittig voor als je nog niet veel sport. Daarnaast ga ik binnenkort starten met een programma van Jillian Michaels, dat heet 30 Day Shred. Dit kun je op youtube vinden. Het is de bedoeling dat je elke dag 20 minuten sport, en heeft 3 levels. 1e level 10 dagen en zo verder... Je hebt wel veel zelf discipline nodig, maar dat heb je ook voor hardlopen. Ik denk dat als je het programma niet elke dag volgt, maar om de dag, je ook al een heel eind komt. ;)
    Succes!!!

4. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo

Hey meissie,
    wat een rukwind die buurman van jou! Een ding: hij heeft je wakker geschud! (probeer er ietsssss positiefs uit te halen). Misschien is een dietiste meteen inschakelen een beetje overbodig, het is "maar" 10 kilo! Zoals de anderen ook al zeiden, probeer wat meer te bewegen, pak de fiets ipv auto en gan lekker een flink stuk wandelen. Mij heeft het erg geholpen om op de innamae van koolhydraten te letten, daardoor ben ik ruim 10 kilo afgevallen in ong 3 maanden tijd, en ik woog net als jij 73 kilo, nu dus 62...en dat al ruim een jaar omdat ik ""blijf opletten"
    Er staat een heel goed dieet in de beau monde van vorig jaar januari "the in shape special" die kun je op hun website nabestellen, en echt waar, heel goed te doen! Ik heb geen soconde honger gehad en ik maak nu nog recepten uit dat dieet en het hele gezin kan mee eten zonder dat ik daar apart voor hoef te koken. Kom op meid je kan t! En echt waar, die buurman van jou, die staat als het zijn tijd is voor een dichte poort bij Petrus hahahaa (en nee ik ben niet gelovig, maar boontje komt om zn loontje)
    super dat je aan jezelf wil werken! geloof me, je gaat je straks stukken beter in je vel voelen!!!!

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Als een dietiste of weight watchers of zo niet vergoed wordt moet je maar eens kijken op de site van het Voedingscentrum:

http://eetmeter.voedingscentrum.nl

Daar kun je invullen wat je dagelijks eet, en zie je hoeveel calorieen en vetten en koolhydraten en vitamines en zo je binnekrijgt. Hierdoor kun je ook goed leren wat dus goed en slecht eten is, en wat goede laternatieven zijn.

En het helpt mij altijd als ik na een vreetbui braaf invul wat ik gegeten heb en mijn calorie intake door het dak zie schieten :)

6. pipootje

pipootje Niet meer actief

je kan ook gaan springtouwen,
    dat is effectiever dan joggen enz,
    en als je dochter het leuk vindt kunnen jullie het samen doen
    (springtouwen dan he)
    google het maar eens!:)

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Arme jongen, je zal maar sociaal zo onhandig zijn als hij. Zielig hoor, die krijgt vanzelf wel zijn verdiende loon want hij komt zichzelf wel tegen. Daar hoef jij niks voor te doen.

En wil je afvallen? Doe het dan voor jezelf, omdat jij dat wilt. Ik wens je daar heel veel succes mee.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    precies mijn gedachten!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wat een piep zeg!!

Allereerst te dik zijn en te dik gevonden worden zijn 2 verschillende dingen!! Afvallen moet je echt voor jezelf doen omdat JIJ het wil, niet om wat een ander vind!!
    Ik heb ook hele goede ervaringen van weight wachters gehoord o.a sm is 12 kg kwijt, zonder het idee van dieet of bewust minderen, het is voor haar veranderen !!

Succes

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat rot dat je op zo'n botte manier gemotiveerd moet raken.:)
    Niet lullig bedoeld naar jou hoor, die buurman is gewoon echt een
    eersteklas lompe lapzwans.:x
    Tja misschien moet je je maar voorhouden dat jij iets aan je figuur en je onzekerheid kan doen, maar dat hij nooit meer van zijn rotkop afkomt ;)

Deel Deze Pagina