Zo kan het dus ook! (verkoper van marktplaats)

Discussie in 'De lounge' gestart door moonlight159, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Lief zeg! Maar ik had er hier ook nog 1tje voor je gehad, ahh had ik het maar geweten!

2. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Ook ik zet vaak wat op mp en koop ook geregeld wat maar waar ik erg veel hekel aan heb zijn mensen die zeggen dat ze komen en dan komen ze niet opdagen!!! of net als iemand zegt onder de prijs bieden vraag voor 2 bruidsjurkjes 30 euro incl bolero zelf heb ik er 100 euro voor betaald!!! Blijft er 1 persoon met verschillende mail adressen mij mailen dat ze voor minder wil hebben omdat het kindje gehandicapt is heb heel netje mail terug gestuurd dat ik dat heel vervelend vind maar daarom hoef ik de prijs toch niet na benenden te doen!!

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hihi ja, ik dacht dat je alles nog wel zou hebben van je mannetje ;)

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    top zeg!!!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Lief!!

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Heb ik ook eens gedaan. 2 bewaardozen van Friso gratis weggegeven en even langsgebracht omdat ik toch in de buurt was.
    Heeft ook voordelen voor de verkoper: je hoeft niet thuis te blijven voor een koper die misschien niet komt opdagen en je bent meteen van de (voor jou) rotzooi verlost!
    Toen ik het bracht was diegene trouwens niet thuis, maar had een bedank bloemetje met briefje bij de voordeur gelegd. Dat vond ik nou weer lief :).

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat goed zeg! Hier ook overwegend goede ervaringen hoor.
    Onze Dolce Gusto is ook bezorgd :D

Deel Deze Pagina