Zo kan het ook, kolven = leuk!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door appeltje, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden,

Ik kolf hier ook 2 keer per dag en ben megatrots dat het zo goed lukt! Zekers als je bedenkt dat er 6 liter (oeps) in de vriezer ligt..
    Ik hoop dat het straks ook lukt als ik ga werken, maar ik wil ook even zeggen dat kolven geen straf hoeft te zijn ;) Wat is er mooier dan je kindje je eigen geproduceerde melk te laten drinken en er een mooi lachje voor terug te krijgen :D

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Super hoor! Klinkt alsof je heerlijk ontspannen was na het kolven.. ;)

Ik had ook zo'n lekker plekje... Een leegstaande logeerkamer op mijn werk. Tv aan, lekker even nietszeggende overdagtv kijken en kolven maar... (als ik maar niet naar het aantal cc's keek ging het goed)

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi klinkt heerlijk ontspannen!

Dat was het hier ook altijd (bij deze heb ik nog niet hoeven werken en alleen nog maar thuis gekolft)

Ik zit in de kamer van de adjunct, die in een heerlijk rustig hoekje van de school een kamer heeft.. aan 2 kanten ramen, maar wel op de bovenverdieping en uitkijkend op onze grasvelden.. ik zie en hoor dus geen leerlingen.
    Kopje thee erbij, telefoontje naar mams om te vragen hoe het met binkie ging.. even boekje lezen of wat nakijken hahahaha

Ik moet voor de zomervakantie nog 2 weekjes werken (en ik werk niet alle dagen, dus echt weinig) dan mag ik het weer doen. Als ik weer na de zomer moet werken is mijn kolfrecht bijna over... maar goed daar maken zij geen punt van.. ik gebruik dan gewoon mijn pauze en/of mijn tussenuur. Heb bij Dean ook tot 10,5 maand op het werk gekolft.

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Leuk om te lezen... :)

Deel Deze Pagina