Zou het dan toch snel gebeuren? Vandaag wakker geworden met erge misselijkheid, en het houd nu al de hele dag aan en voel me dan ook erg slap. in tegenstelling tot gisteren waar ik me juist kiplekker voelde, Heb wel honger en kan ook wel eten maar voel me totaal niet fit... De kleine was al genoeg ingedaald volgens de vk vorige week maar kon nog een heel klein stukje verder. Zondag flinke steken, drukkend gevoel en menstruatie achtige pijn gehad, ik had ze al vaker wel gevoeld, maar zondag was behoorlijk heftig.(waarvan ik werkelijk dacht dat het al zover was) Nu moet ik vanaf zondag plassen als een gek en voel ook telkens de aandrang dat ik moet plassen. Daarnaast zijn mijn darmen al een week lang flink aan het rommelen (kon de gehele zwangerschap moeilijk naar de wc toe voor ontlasting) nu heb ik telkens flinke buikkrampen en moet dan ook naar de wc toe soms wel 4 keer per dag en af en toe zelfs snachts en het gaat eindelijk zeer gemakkelijk. Sinds zondagavond heb ik flinke rugpijn gekregen en sinds gisteren was het behoorlijk slim met komen en gaan, en voel mijn buik af en toe aan de zijkant en in de lies trekken zeg maar en steekjes en een zeurderig gevoel.. heb wel veel harde buiken maar dat trekkerige en zeurderige gevoel (anders dan menstruatiepijn) in de buik heb ik nog niet gehad. Ook viel het ons gisteren op dat mijn buik is gaan zakken naar beneden. Sinds zondag lijkt het ook alsof de kleine wat rustiger is geworden, al reageert en beweegt hij nog steeds wel voldoende (genoeg om ons geen zorgen over te maken zeg maar!) Zijn dit nu de voorweeen, verdere indaling of zou het dan toch snel gaan gebeuren??
Het klinkt wel een beetje als indalingsweeën.. Ook omdat je buik lager hangt.. Ik had dat ook (gedeeltelijk) en met de laatste controle was ie volledig ingedaald.. Hoe voel je je nu?
Hoe is het nu met je? Het kan inderdaad dat het zover is, maar het hoeft niet. Ik had dit soorte verschijnselen vanaf 36w6d en uiteindelijk pas bevallen met 41w4d. Niet erg bemoedigend, weet ik, maar zo kan het ook gaan. Succes!
Ik weet het niet meis.. ik ben ook aan het wachten tot het doorzet.. deze klachten die jij beschrijft heb ik ook al een aantal weken...
Oei dat kan dan i.d.d. nog wel even duren voordat het zover is. Vannacht en vandaag nog steeds flinke buikkrampen gehad, kunnen die darmen zich eindelijk eens legen... En waarschijnlijk was ik gisteren behoorlijk misselijk door lucht dat vastzat, wand toen ik in bed ging liggen kreeg ik me buikpijn en ja hoor alsof er een luchtalarm afging en voelde me opeens een stuk beterder en opgelucht Vannacht enkele keren wakker geworden met harde buiken, maar goed nog even volhouden!! Hebben jullie ook gehad dat je buik er opeens heel raar uit begon te zien?? toen ik gisteravond ging liggen was mijn buik helemaal vervormd zeg maar, en de kleine lag aan de linkerkant, en aan de rechterkant vormde zich helemaal een verdikking wat zacht aanvoelde, had hier verder ook geen last van maar was een heel raar gezicht om te zien.. Vrijdag weer naar de VK toe, en hoop dat de kleine mooi volledig is ingedaald dan..
Man lief zal wel heel blij zijn geweest met dat luchtalarm Ik heb sinds vanochtend ook buikkrampen en wat misselijk? Vanochtend op controle zei de vk dat de spruit volledig was ingedaald en vast lag! Dus ben benieuwd! Misschien mogen we zeer binnenkort onze kleintjes eindelijk vast houden! Heel veel succes! Dikke digi knuffel
Spannend hè, hier ook allerlei gerommel. Hij is volledig ingedaald en ligt vast, beweegt nog steeds veel. Wel regelmatig wat menstruatiekramp, en vanmorgen voelde ik m erg duwen tegen m'n baarmoedermond, in een bepaald ritme. Verloor ook wat vocht vanmorgen. Dus de vk gebeld, en ik moest t even afwachten. Maar hier bleef t bij, verder geen vocht of krampen. Dus we wachten vrolijk verder.