Vreemde cyclus

Discussion in 'Na de bevalling' started by MissBlue, Mar 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Hallo allemaal,

In september is ons kindje geboren.
    De bevalling duurde lang en is uiteindelijk in een spoedkeizersnee geëindigd.

Toen ik zo'n 2,5 geleden met de pil stopte, had ik de eerste maanden wel bloedverlies, maar een 'ronde' duurde altijd erg lang, zo'n 50 dagen. Op een gegeven moment bleef de bloeding uit. Om een lang verhaal kort te maken: ik was niet zwanger en moest provera slikken om de cyclus weer op gang te brengen en Clomid gebruiken om een eisprong op te wekken.

Na de bevalling duurde het ongeveer 11 weken voor ik voor de eerste keer weer ongesteld was. Daarna zat er 5,5 week tussen en nog een keer 5,5 week. Maar na die derde keer duurde het maar 15 dagen, en na die keer maar 11 dagen voor ik weer ongesteld werd (dat is dus deze week).
    Ik heb echt geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn.
    Ik heb me voorgenomen om de huisarts te bellen als het over een week weer zo is. Maar ik ben ook erg benieuwd of iemand dit herkent en enig idee heeft hoe dit kan.
    Ik ben wel Hashimotopatient en nog aan het afbouwen wat schildkliermedicatie betreft, dus misschien is mijn hormoonhuishouding daardoor in de war? Vanochtend toevallig bloed laten prikken, dus ik weet dinsdag hopelijk meer.

Share This Page