Gaat dit niet meer om controle krijgen dan om het afvallen? Zoals de rest ook zegt; zoek hulp. Sterkte i.i.g.
Nogmaals bedankt iedereen. Het heeft me wel aan het denken gezet. Ik hou mezelf op dit moment voor dat ik niet kan/wil eten door de griep maar weet nu eigenlijk zelf ook wel dat dat onzin is want ik heb wel gewoon honger maar durf dan toch weer niks te eten. Het ongelukkige is dat mijn doel in het leven vooral is om kindjes te krijgen en een goede, gezonde, sterke moeder te zijn. Daar heb ik ook altijd voor gevochten. Gek genoeg heb ik het zelf niet zo door dat het slechter gaat, het was vooral het nummertje op de weegschaal dat me bezig hield/houd. Sinds zo'n twee maanden ben ik uit de nabehandeling van anorexia die helaas ook vooral focuste op hoe ik er uit zag/gewicht. Dat houd me denk ik vooral tegen om het serieus te nemen of hulp te zoeken. "Ik ben niet dun dus het gaat nog goed." ofzoiets
Juist om je doel te bereiken is het goed om wel die hulp te zoeken. Dit gaat niet goed. Zo bereik je die doelen niet. Je weet dit verstandelijk ook allemaal zelf best wel. Vraag is, ga je iets doen hiermee. Want die keuze moet je echt zelf maken. Laat je die ongezonde ziekte die je kapot maakt en je zelfbeeld negatief maakt bepalen? Of neem je zelf het heft in handen en neem jij de regie om je doelen te bereiken?