Breek me de bek niet open! Wij zitten sinds vier maanden bij Kpn glasvezel en hebben niets meer dan ellende! Niks werkt zoals het zou moeten, we worden structureel niet teruggebeld, onbeleefde klantenservice enz. We hebbe in een maand tijd ruim 200 minuten aan de lijn gehangen met de klantenservice! :x Ik heb inmiddels een klachtenbrief van 3 A4'tjes opgesteld en die gaat van de week de deur uit. Ben er echt helemaal klaar mee! Heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik ooit ven overgestapt.
Werkt helaas niet overal, waar ik werkte kwam je gewoon onderaan in de normale wachtrij te staan Ze verbinden je dan door met een algemene code van de bv. klantenservice en zo kom je onderaan in het rijtje. Maar het is zeker de moeite waard om het te proberen! Ook van die nummers (websites) waarbij je op internet je telefoonnummer in kunt vullen zodat je meteen terug gebeld wordt en dan zeggen: oeps kon niks anders vinden dan dit
KPN hou op schei uit. Die klanten'service' is 1 groot drama. Wij moesten vorig jaar een nieuwe modem krijgen omdat we (op hun verzoek!) over waren gegaan naar een internet+bellen abbonnement (nooit doen dus!!). Het heeft wéken geduurd voor we het juiste modem hadden, ik heb zóveel mensen aan de telefoon gehad en allemaal zeiden ze wat anders!! Bloedirritant! Er liggen hier nu nog 2 gloednieuwe modems, heb er in totaal geloof ik 4 gekregen ofzo....Echt een systeem, ongelooflijk. Wij zijn godzijdank daarna overgestapt naar XS4all, die snappen tenminste iets meer van klantenservice. Mijn moeder heeft dezelfde ervaringen met KPN, mijn vader is 3,5 jaar geleden overleden, kort na zijn overlijden gebeld met de vraag de tenaamstelling (aanhef in brieven enzo) te wijzigen, ging bij alle bedrijven in 1 keer goed behalve....bij KPN natuurlijk. Elke keer stond er weer 'geachte heer .... ' bovenaan de de brief. Echt heel erg pijnlijk voor mijn moeder! Meerdere keren telefonisch aangegeven, zou veranderd worden - er veranderde niets. Uiteindelijk heb ik ze aangetekend een zeer boze brief gestuurd en geloof dat het nu dan eindelijk opgelost is sinds een half jaar ofzo. Nee KPN echt voor mij nooit meer.