tijd voor een goed gesprek , je weet maar nooit maar ene man zijn libido kan dalen zomaar uit het niets , en daar schamen mannen zich zeker voor of heeft hij teveel stress nou dan is het ook weg libido hoor mijn man en ik hebben zeker 1 jaar geen sex gehad omdat zijn libido naar nul was gedaald bleek zijn schildklier te zijn , en niets met mij te maken te hebben was al bang dat die ene ander had maar hij schaamde zich gewoon ervoor dus praten praten enige mogelijkheid tot ontfrustelen wat er echt aan de hand is
Wat vervelend zeg! Ik zou ook zeker eens goed gaan praten. Ik ken het wel. Ik heb een burn out (gehad) en mijn schildklier werkt niet goed. Beiden maken dat mijn libido enorm laag (euh nul) is. Mijn man vind het niet leuk, maar we praten erover en hij is heel begripvol gelukkig. Want die druk kon ik er echt niet bij hebben. Het begint heel langzaam weer te komen en dat is echt fijn! Want ik vind dat lage libido ook niet leuk! Dus praten zou ik zeggen!
Ontzettend vervelend lijkt me dat. Maar houd hij het vrijen niet juist af omdat hij bang is dat je misschien zwanger raakt? En dus echt geen 2e wil? Zou inderdaad echt een gesprek met hem aangaan
Mijn man en ik vrijen ook niet heel veel. Vind het echt kul dat een man altijd maar zin moet hebben. Sex is lekker maar een goede nachtrust of ja, ook hardlopen is dat ook. Prima als iemand dit geen relatie vindt, wij vinden dat wel. Compleet sexloos zou ik persoonlijk ook niet fijn vinden hoor. Wij doen t soms maanden niet om vervolgens als konijnen aan de gang te gaan. Maar ik vind je opmerking over dat je een keizersnede hebt gehad dus dat hij je van onderen niet heeft zien uitrekken wel apart. Is dat het eerste wat bij je opkomt? Dat je je afvraagt waarom hij niet meer wil want 'je bent toch nog strak daar beneden...'. Sex is meer dan dat! Hoe laat jij merken dat je zin in hem hebt? Is dat op net zo'n 'platte' manier als je opmerking? En kan het zijn dat hij bang is dat je perongeluk zwanger raakt? Ben je aan de pil? Kan me zo voorstellen dat condooms ook niet alles is.... Praat met hem! Uit je zorgen. Hopelijk komen jullie er samen uit. Xxx
Dat van die keizersnede zei ik omdat ik dat om me heen wel eens hoor van vriendinnen en hun man. En ik slik de pil alweer minstens een half jaar Hoe ik hem laat merken dat ik zin heb? Nou door lekker tegen hem aan te kruipen maar zodra ik dat doe is het al gelijk nu niet ben moe. Maar als meneer wil en ik zeg dat gaat hij net zolang door tot ik wel wil Heb het hem gevraagd maar hij vind het grote onzin en hij wijst me niet af zegt hij.er balt niet met hem te praten
als hij dus de volgende keer zegt 'nu niet geen zin' dan kaats jij dus gelijk terug hoe hij het dan wil noemen behalve een afwijzing? even met zn neus op de feiten drukken. en ja, een kind slurpt energie, absoluut. hier ook periodes met minder of meer sex. maar het feit dat mijn man onze dochter geboren heeft zien worden (echter wel vanaf mijn hoofd en niet met zn hoofd daar bovenop ) maakt voor hem echt niets uit. als het al iets doet vind ie me alleen maar nog aantrekkelijker omdat ik zijn dochter heb gebaard. een libido van 0,niks kan echter ook wijzen op een laag testosteron gehalte. kan je makkelijk testen met bloedprikken dacht ik. en tja, als je in 1e instantie bezig bent voor een 2e en opeens wil hij niet meer dan zou ik ook echt willen weten wat er achter zit....want ineens zo'n omslag vind ik dan ook vreemd.
Als er niet met hem valt te praten, dan zou ik het opschrijven. Dat is de enige mogelijkheid dan denk ik. Daar heel rustig en zonder verwijten schrijven wat je denkt en voelt. Begrip tonen en geen woorden als altijd en nooit gebruiken. Niet zeggen dat het zo is, maar dat je het zo voelt of ervaart.
Ik heb alleen de openingspost gelezen en weet dus niet of je al meer uitleg gegeven hebt en misschien zeg ik iets heel stoms, maar zou het kunnen dat hij geen sex wil omdat hij echt geen tweede wil en bang is dat jij per ongeluk expres zwanger raakt?
Als ik tegen mijn man zeg dat ik geen zin heb is dat ook niet een afwijzing richting hem, maar gewoon dat mijn hoofd er niet naar staat en dat heeft op dat moment niets met hem te maken.
Kan het niet zo zijn dat hij ook daadwerkelijk moe is? Sinds mijn man in Friesland werkt (wij wonen in Zaanstad) doen wij het ook minder gewoon omdat hij s' avonds erg moe is.
Ik niet. Ik voel voor mijn vriend wel echt liefde. Maar ik ben zelf wel moeilijk betreft seks.. Vaak geen zin. Ligt niet aan mn vriend! Voor elke andere willekeurige vriend die ik heb (dus gewoon vriendschappelijk) voel ik niet hetzelfde als voor mijn partner.