hallo allemaal, ik ben patricia en 27 jaar oud,ik heb een dochter van 3 jaar oud sidney is haar naam ze is geboren met een hersenafwijking daardoor heeft ze haar beperkingen het heeft daarom bij ons ook lang geduurd om te beslissen zullen we voor een 2de gaan eindelijk hadden we besloten om er voor te gaan het duurde helaas 10 maanden om zwanger te worden maar nu is het eindelijk zover we zijn blij maar het is ook heel spannend met 14 weken krijgen we een echo om te zien of dit kindje ook afwijkingen heeft we hebben besloten als dat zo is om de zwangerschap af te breken maar we blijven positief en gaan ervan uit dat alles goed is. groetjes
Ik kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt. Ik hoop dan ook dat de echo goed zal zijn. Toch wil ik je feliciteren!
he meis bedankt voor je reactie. jullie ook succes met de bevalling ik hoop voor jullie dat het niet lang meer gaat duren. groetjes
Ik wil je toch feliciteren met je zwangerschap ik hoop dat alles goed gaat en dat je nog van je zwangerschap kunt genieten. Liefs wolly
Gefeliciteerd met de zwangerschap van een tweede kindje! Ik kan me jullie zorgen heel goed voorstellen hoor! Heel veel succes met de 14 wk echo! Wil je wel je banner even aanpassen, deze staat niet goed. Elmo (moderator)
bedankt allemaal we gaan ons best doen om toch te genieten hoor meer als afwachten kunnen we niet doen. groetjes
bedankt hoor allemaal,vandaag mogen we gaan plassen voor moeders voor moeders kunnen we even iets goeds doen voor een ander. liefs