2e zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leeuw89, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo!!

Ik heb is een vraagje! Ik Ben morgen 14 weken zwanger en ik voelde net iets waarvan ik bijna zeker weet dat het de beebje was!! Maae kan dat zo vroeg bij een 2e? Bij de eerste lag mijn placenta voor en voelde ik het met 19 weken, nu weet ik niet of de placenta voor ligt.

Liefs!!

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ja hoor kan best... de 2de voelde ik ook met ong 13wk en de derde zelfs nog een stuk eerder. Je baarmoeder groeit bij een volgende zwangerschap ook meestal sneller omdat ie al een keer opgerekt is

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    dat kan heel goed, ik voelde deze beeb ook al met 13 weken!
    geniet van de beweginkjes in je buik... enne als je de beeb niet voelt, geen zorgen maken he is nu nog heel normaal om het heel af en toe te voelen ;)

4. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    ik voelde de baby ook met ongeveer 13/14 weken. vond het zelf ook vroeg. bij de eerste voelde ik haar ook met 15 weken (de placenta zat aan de zijkant).

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    De eerste voelde ik met 19 weken en deze met 15 weken. Dus het kan best hoor :)

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ok!! Ben zo blij!! Net weer gevoelt maar het is nog heel lichtjes maar herken ze van de eerste! Wanneer je, je kindje voelt heeft dit er dan mee te maken hoe groot je baarmoeder is?? Of bedoel je iets anders? Me baarmoeder zit ak bijna tot me navel!!

7. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    bij deze zwangerschap voel ik mijn kindje vanaf ongeveer 14 a 15 weken....bij de eerste vanaf ongeveer 19 a 20 weken...nu ligt de placenta aan mijn rugkant en bij de eerste aan de buikkant dus wel logisch! erg grappig om zo'n duidelijk verschil te voelen...bewegingen komen nu veel beter door dan bij mijn eerste zwangerschap!
    Geniet van dit bijzondere gevoel!! :)

Groetjes!

8. Alita

Alita Niet meer actief

ik deze keer ook met 15 weken dus ik denk dat het kan....je weet ook wat je moet voelen nu he?

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Is een combi... je baarmoeder moet hoog genoeg zitten, je baby moet genoeg kracht hebben om zo hart te schoppen dat je het zou kunnen voelen en je herkent het eerder doordat het je 2de is.

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik voelde deze frummel ook voor het eerst vlinderen bij 14 weken en vanaf 16 weken echt goed. nu dagelijks met een duidelijk ritme!

Deel Deze Pagina