Hoi meiden, Als je ziet hoe graag iedereen hier op dit forum een kind wil, kun je bijna niet geloven dat dit bestaat, maar toch... www.ikzieikziewatjijnietziet.nl Vooral van die met de kaartjes draait mijn maag om.. ale:
goeie actie! Hoop dat er veel mensen hun ogen openen! Heb het doorgestuurd aan iedereen in mijn mail-lijst!
Niet te bevatten, deze cijfers.... Ik kende deze site al en heb zelf ook al gereageerd op deze site. Maar ik word iedere keer weer verdrietig als ik dit zie!
ik had deze site al eens doorgestuurd gekregen en vind het werkelijk vreselijk dat dit gebeurt. Die met die kaartjes is idd verschrikkelijk ik kan niet begrijpen dat mensen hun eigen kinderen zo erg mishandelen dat ze sterven. Mishandeling zowiezo niet natuurlijk belachelijk. Of van die mensen die zelfmoord plegen maar wel eerst even hun kind omleggen puntje bij paaltje zij overleven het en krijgen hulp maar die kinderen zijn dood echt vreselijk. Als ik kijk naar de cijfers draait mijn maag drie keer om!
Dip, bedankt dat je deze site erop hebt gezet! Die cijfers, daar schrik je van.. Wij zijn ons hier met zn alleen aan het voorbereiden op de komst van ons kindje, terwijl 100000en kinderen om ons de grootste pijn lijden.. IK heb mijn stem uitgebracht, ik hoop dat het helpt... Idd, stop kinderleed..
Ook ik heb deze site bekeken; en beter hadden ze de schrijnende situaties niet neer kunnen zetten! Heb de site ook meteen doorgestuurd naar familie en vrienden. Ik ben zelf werkzaam in de Jeugdzorg en weet hoe groot het kinderleed in NL is. Ik kom situaties tegen in mijn werk, waarbij je maag omdraait. Mensen in mijn vriendenclubje vragen me vaak genoeg hoe ik dit werk in godsnaam vol kan houden. Daarom idd; stop kinderleed!