Hallo, normaal heb je het,toch warm tijdensde zwangerschap? ik heb het alleen maar koud! Ook toen het 35 graden was sliep ik met deken en ging overdag pal in de zon zitten om op te warmen. Eerst viel het mij niet zo op, maar steeds meer mensen zeggen er wat van 'pfffff wat heb je het warm in huis' en ' trek je nou serieus een jas aan?' mijn hele lijf voelt de hele dag als een ijsblok aan. hoort dat wel?
Tot een week of 15 heb ik t ook vreselijk koud gehad! Ik loop normaal nooit te bibberen, maar lag echt met kruik en deken op de bank... Nu ik wat verder ben heb ik t wel de hele tijd vreselijk warm trouwens
Ik had mn vorige zwangerschap het eerste trimester het echt alleen maar ijskoud, en toen was het ook nog eens winter met sneeuw :/ Ik kan me eigenlijk niet precies meer herinneren wanneer dat over ging in warmte maar toen ik wat meer buik had had ik het in ieder geval altijd warm. Na de bevalling miste ik echt mn interne kacheltje haha. Nu sinds een week heb ik het weer zo koud maar ben wel blij dat het nu zomer is. Ik hoop dan ook dat ik mij in de winter dit keer wat warmer voel
Hier ook hoor! Liep met 23 graden nog met een lange broek en een jasje aan want ik vond het maar fris brrrrr. Nu zelfs met 20 weken nog afentoe me badjas aan omdat ik het dan inene steenkoud krijg. Lopen op sloffen werkt al heel goed mee
Ik heb het heel lang vreselijk koud gehad in de zwangerschap, tot een week of 6 geleden. Toen kreeg ik het ineens vreselijk warm. Helaas voor mij kwam de hittegolf precies daarna dus dat was echt afzien. Nu heb ik het nog steeds erg warm en ik heb regelmatig zweetbuien. Heel gek, maar dan krijg ik het ineens heel erg warm en begin ik enorm te zweten. Volgens mijn moeder voelen opvliegers net zo maar het lijkt me toch niet dat ik daar nu last van heb
Hier ook iemand die het steeds koud heeft, sinds een week of 4. En een dikke buik zit er al behoorlijk dus ik ben benieuwd of het zo blijft!! Onder een dekentje is ook wel knus