Bijna 36 weken zwanger en mijn hoofd staat alleen maar op frequentie "Bevallen". Ik kan aan niets anders denken en hoop zo vreselijk dat het gesprek volgende week uitwijst dat we niet super lang meer hoeven te wachten op ons ventje. Dat gezegd te hebben vraag ik me af of jullie het volgende herkennen. Sinds afgelopen maandag lijkt het wel alsof mijn ontlasting niet langer dan een uur kan blijven zitten. Normaal heb ik al moeite met 1x per dag te gaan en nu ren ik zo 6 keer naar de wc en heb elke keer prijs. Ook lijkt mijn achterste wel een kapotte uitlaat, want ja echt.. zulke geluiden produceert het. Thuis kunnen we erom lachen maar er zijn ook plaatsen waar ik niet het middelpunt van belangstelling wil zijn. Maar als het komt kan ik het met geen mogelijkheid tegenhouden Ook komt er tijdens het plassen behoorlijk was slijm mee. Vooralsnog alleen maar slierten en geen taai, bloederig spul, maar kan het toch met het loslaten van mijn slijmprop te maken hebben? En last but not least. Af en toe slaan mijn tepels echt helemaal wit uit en doen ze vreselijk pijn. Even daarna komen er geel/wittige korreltjes tevoorschijn.. kan dat toch te maken hebben met een eventuele melkproductie die op gang komt? Een paar jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn borsten en hebben ze mijn melkklieren kapot gemaakt. Toen is tegen mij gezegd dat ik geen borstvoeding zou kunnen geven in de toekomst. Ook hebben mijn borsten de gehele zwangerschap geen tekenen van "leven" gegeven... vandaar dat het voor mij volkomen out of the blue komt.
Lekker onsmakelijk misschien,maar erg lastige dingen allemaal. Al die uitlaatgeluiden en problemen kunnen misschien wel komen omdat je beeb is ingedaald en je baarmoeder misschien al wat aan t rommelen is ( dat slijm enzo) Als je baarmoeder 'rommelt' doe je darmen volgens mij gezellig mee. De witte pijnlijke tepels herken ik helemaal helaas, mijn zoontje is 14 weken en krijgt borstvoeding. Eerder in de zwangerschap kwam er soms na t douchen wat vocht uit de borsten en soms een soort 'korstje', opgedroogd beetje melk. Die pijn( behoorlijk heftig) zijn bij mij vaatkramp, vasospasmen, google maar eens of je dit bekend voorkomt. Heb dat niet perse met het voeden,maar bijvoorbeeld ook als ik gedouched heb of als ik buiten aan t wandelen ben. Sterkte met alles en onthoud, het zijn de laatste loodjes!
Ja dat is dus inderdaad precies wat ik voel.. Soms doet het echt zeer en de andere keer is het wel beter te houden. Dank je voor je snelle reactie en inderdaad de aller laatste loodjes hahaha
Hier, als ik maar het gevoel heb dat ik naar het groot toilet moet moet ik ook rennen hoor. Gebeurt ook meerdere keren per dag.
Vervelend allemaal he meid.. Nog even volhouden! Ookal lijkt het nog zo lang te duren.. Hier al weken aan de dunnere ontlasting,meerdere keren per dag.. Zo irritant
Mag ik even mee-zeuren??! Ik kan juist al een week of twee niet goed naar het toilet 'voor nr. 2'... Daarnaast heb ik een aambei zo groot als een voetbal (althans voor mijn gevoel). Roosvicee laxo is niet te pruimen (haha) en van al het lijnzaad begin in me net een zanglijster te voelen.... Ruilen, anybody??