Zo krampachtig zijn mbt je kind

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik geef m`n dochtertje ook niet makkelijk uit handen, tenminste bij m`n schoonfamilie.. Bij m`n eigen ouders en broertje en schoonzusje wel. Zijn niet opdringerig en laten mij in m`n waarde.
    Bij schoonloeder ligt dat wat anders. Ze wilde haar ook vlak na de geboorte vast houden ( ze was net 2 uur oud en sloeder kon niet opbrengen mij fatsoenlijk te feliciteren) heb het toegestaan, voor de lieve vrede met vriend. Ook zijn tante heeft zich op kraamvisite niet netjes gedragen.
    Dus als we op visite zijn bij m`n schoonfamilie blijft ze bij ons, zitten beiden als haviken naast.

Verder ben ik bij overige familie en vrienden enzo wel redelijk makkelijk. Ze is nu een beetje eenkennig, dus moet eerst altijd even acclimatiseren voordat ze diegene leuk genoeg vindt om bij op schoot te zitten. En anders zit ze lekker bij mama of papa op schoot.

Ik weet niet of dit soort gedrag echt krampachtig is maar zo`n kindje is echt van jou, van jouw vlees en bloed. En het lijkt wel (zo ervaarde ik het) dat alles maar geoorloofd is als er een baby is. Zomaar uit mama`s handen pakken, zoenen, vinger in hun mondje steken, dat 'mag' dan allemaal want baby`s zijn zo lief en leuk. Ze vergeten alleen hoe de moeders er zich onder voelen. Misschien zie ik het wel heel raar, maar dit viel me op nadat ons meisje geboren was.

2. haha hier was het mijn dochter die zij dat ze met mama ging trouwen:D
    en ik vond het geweldig hahaha

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dat is heel anders en echt schattig! :)

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik sluit me ook aan bij de "zo`n moeder"

Kon dr echt HEEL moeilijk uit handen geven (stiekem nog) En waarom? Gevoel denk ik.. ik weet niet, ben gewoon zo dol op haar haha en bang haar "kwijt" te raken (zit natuurlijk ook wel een verhaal of wat aan vooraf)

Denk dat het ook wel een soort instinct gedrag is.. Eigenlijk best interessant, waarom de een het wel heeft en de ander totaal niet.

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Daar heb ik zo'n hekel aan! Ik vind het prima als anderen Veerle vast willen houden, maar niet op die manier dus! Mijn moeder en schoonmoeder waren ook zo: gewoon die kleine van me afpakken zonder te vragen en dan vervolgens ging ze van arm tot arm als ik even niet oplette. Daar heb ik dus wel even een stokje voor gestoken. Iedereen mag haar vasthouden, maar alleen als het aan mij gevraagd wordt!

Deel Deze Pagina