Goede morgen Vraagje aan jullie heb ook al contact gehad met me verlos kundige maar die zeggen dat ik moet afwachten tot de miskraam volledig is . Zondag avond verloor ik bruin bloed bij afvegen krampen in me buik en pijn onder in me rug . Gister avond weer op nieuw krampen en pijn halverwegen me longen. Na beneden via me linker zij En bloed bij afvegen , zie foto bloed komt er echter niet uit. Alleen als ik me vinger met wc papiertje erin stop Bij een miskraam hoor ik toch meer bloed te verliezen. En hoort het. Er toch zelf uit te komen ?
Beetje ranzige foto, maar goed... Hoe ver ben je? Ik heb zelf namelijk bij een week of 5 ook wel wat bloedverlies gehad, kan me even niet meer herinneren of het net zoveel was als bij jou foto, maar wel bruin/rood achtig. Dat was toen 2 dagen en daarna niks meer. Moest toen nog echo krijgen op 8 weken dus heb er nog maar een test tegenaan gegooid toen en die was nog positief... Inmiddels ben ik 15 weken en de dame van moeders voor moeders die toen de dinsdag na het bloedverlies kwam zei dat het nog kon komen van innesteling. Heb geen idee hoe ver je bent dus, en ik hoop voor je dat het net als bij mij dan is geweest... Sterkte...
Veel vrouwen verliezen bloed aan het begin van de zwangerschap. Het kan beide kanten op gaan. Het kan doorzetten in een miskraam, maar het hoeft ook niks te betekenen in die richting. In elk geval heel veel sterkte met afwachten, ik weet hoe slopend die onzekerheid is.
Hoi meid, het kan inderdaad twee kanten opgaan. Ik heb bij beide goede zwangerschappen gebloed. Wat voor krampen waren het? Want je kan ook menstruatie-achtige krampen hebben omdat je baarmoeder groeit. En heb je mss seks gehad of moeite met naar de wc gaan? Dat wil ook nog wel eens bloed geven. Als je al 6 weken bent, kan je wel een vroege echo vragen bij je VK. Ze zijn er ook om je gerust te stellen. Laat je niet afschepen. Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat het gewoon goed zit. Dikke knuffel!
Heb vorige week een echo bij de verloskundige gehad. Daar dachten ze dat ik rond de 5. Weken en aantal dagen was ... Afgelopen zaterdag had ik moeite met na de wc gaan en sex gehad maar. Lijkt me toch nie dat dit daardoor komt 2 dagen derna ?
Dat is het lastige als je belt ze kunnen nog weinig doen. Dus alleen afwachten of het doorzet of niet.. Maar als het inderdaad een miskraam is dan komt het bloed er idd uit.. Vandaag rustig aan doen hopelijk is het onschuldig. Van de sex ofzo.
Wat je VK zegt klopt: je moet gewoon afwachten. En dat is echt vreselijk als je (denkt dat) je een miskraam krijgt want dan wil je gewoon zekerheid. Bloedverlies kan 2 kanten opgaan, maar kramp en rood bloedverlies is toch vaak een teken dat het niet goed is. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Rond de 6 weken schijn je ook nog wat bloed te verliezen, daar hield ik me de eerste dag aan vast. Maar het bloedverlies werd steeds roder, heviger en later kwam ook pijn en stolsels. Ik hoop voor je dat het goed gaat, maar houd er rekening mee dat het mis kan zijn.
Ik denk dat je niet anders kunt dan afwachten.. maar gezien de combinatie met krampen zou ik me wel op alles voorbereiden. Misschien is het wel handig om even in je titel te melden dat er zo'n foto bij zit Ik bekijk nieuwe topics vanuit de knop "nieuwe berichten" en schrok toch wel een beetje terwijl ik een pruim zat te eten..
Volgens mij doet een beschrijving van bloed aan toiletpapier ook wel goed. Ipv de foto Tja mijn ervaring hierbij is. Ik had ook in die mate bloedverlies bij 6,5 week , bij zeven weken kloppend hartje gezien, daarna nog een paar keer zo bloedverlies gehad en dat zette uiteindelijk pas bij week 10 door en verder op gang gebracht door medicatie.. Hopelijk blijft het bij jou hierbij en zit de beeb nog op de goede plek .. Meer dan afwachten kan je helaas niet doen