Zo kwaad!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDenise, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Meid inderdaad helemaal niks van aantrekken.
    Daardoor ben je absoluut geen slechte moeder staat helemaal los van elkaar!

Ik denk gewoon dat ze jaloers is.

Groetjess

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

vooral niet emotioneel in investeren, hartstikke zonde! Zo snel mogelijk verwijderen en je er geen seconde langer druk over maken. Besteed die tijd liever aan je meisje ;)

Amber

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Waar bemoeit ze zich mee zou ik zeggen, dat mens spoort niet hoor..
    Ik zou me er niet te druk om maken, gewoon blokkeren en verwijderen!

4. Milla

Milla Niet meer actief

Herkenbaar.. Een zogenaamde 'vriendin' heeft achter mijn rug om op haar weblog (een anoniem log) een verhaal over mij geschreven dat ik o.a. een slechte moeder zou zijn omdat ik mijn dochter (toen 1 jaar) bambix met melk als lunch gaf, op een dag paste zij op, en was ik vergeten overige voeding (melk) in de tas te stoppen, bij wijze van noodsituatie heb ik toen tegen haar gezegd dat ze maar bambix met water moest maken en daar een beetje suiker bij moest doen. Nou dat heb ik later geweten via dat log! En zo waren er nog meer dingen. Ook had ze zelfs teksten die ik geschreven had op een ander forum gekopieerd.
    Maar daar kwam ik wel pas anderhalf jaar later achter.. en al die tijd heeft ze mooi weer gespeeld als ik haar zag. Zo achterbaks, en over zoveel dingen.. Wat ze over me schreef maakte mij niet zoveel uit, want dat klopte helemaal niet, of was verdraaid, dus als het bij jou ook niet klopt zou ik me niet zo druk maken. In mijn geval vond ik het wel erg dat ze het niet rechtuit tegen me heeft gezegd wat ze al die tijd vond en dacht.

Ik zou er dus ook niet zo mee zitten wat ze van je denkt, misschien is het ook wel zo iemand die op iedereen wat aan te merken heeft, behalve op zichzelf. Je hebt toch geen controle op de gedachten van een ander. Vaak zijn de gedachten van een ander gebaseerd op een enkel feit waar ze bewust of onbewust een hele eigen draai aan hebben gegeven, als mensen eenmaal een beeld hebben, vinden ze toch constant bevestiging als ze dat willen, vaak ook over detais waar ze nog niet de helft van weten. Misschien is er net als toen bij die 'vriendin' van mij wel heel wat anders aan de hand bijvoorbeeld jaloezie? Gewoon geen contact meer hebben met zo iemand.. Deze persoon komt zich zelf vanzelf nog wel eens tegen. En die kinderbescherming zou ik me ook niet druk over maken. Deze persoon wil je gewoon bang maken of kwetsen met die onzin. er is heel wat meer voor nodig dan een melding over een fobie, lijkt me.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dumpen....

6. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Zolang je zelf maar weet dat je het goed doet..

Deel Deze Pagina