Zo kwetsend!

Discussion in 'De lounge' started by Drieka, May 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Hmm.. Dan weet ik t eerlijk gezegd ook niet..
    Wel rot voor je zeg :(

Misschien een beetje de boot afhouden en misschien zoekt ze zelf toenadering?
    En het misschien voor jezelf proberen te 'accepteren' als je toch denkt dat het niet veranderd
    Zal je miss wat meer rust geven als je niet de bevestiging bij haar probeert te zoeken...

Al hoop ik natuurlijk voor je dat het wel veranderd!

2. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Zo wat hard hey! Ik zou die vrouw echt links laten liggen... Ze is het niet waard..

3. Jeetje zeg.. Als ik je bericht zo lees zou ik er al om kunnen huilen! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen.. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat je hier nog mee kunt. Als je al geprobeerd hebt om te praten en als je afgewezen blijft worden.. Wat ontzettend hard :( Veel sterkte!

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    ;)
    +1, opkomen voor jezelf en duidelijk benoemen wat het met je doet, op een rustig moment. Sterkte!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dit dus. Dezelfde 'tactiek' toepassen op je moeder
    Hoe ontzettend zwaar het ook is :( negeren, niet zelf bellen en niet aanspreken. En als ze er naar vraagt, net doen alsof je neus bloed en dat zij zich aansteld
    Misschien wat kinderachtig, maar als er niet met haar te praten te praten valt. Tsjah.
    Sterkte.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nou heb de stoute schoenen aangetrokken en toch gebeld.

Eerst mijn vader en daarna mijn moeder gesproken, netjes gezegd hoe ik me voelde en dat het me pijn deed, er werd me letterlijk gezegd dat als het me niet beviel dat ik kon opzouten en nooit meer hoefde aan te komen.

Ze hebben me compleet de grond ingestampt nu en ik zat op een gegeven moment echt te huilen heb toen de telefoon ook opgegooid (circa half uur geleden)

Niks meer gehoord en denk dat dat ook nooit meer gebeurd.

7. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ooooow wat verschrikkelijk!!!!
    Dat kan je toch geen moeder noemen... Sorry hoor...

Het enige ''voordeel'' is dat jij nu precies weet wat ze denkt...

Ik zou het hierbij proberen te laten...

Al is dat makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk..

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ja zeg, wat een takkewijf. Sorry hoor, maar dan kon ze van mij 3 meter de str*nt in zakken.
    Je moet je door NIEMAND zo laten behandelen. Of dat nu je moeder is of niet.

9. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,192
    0
    0
    vlakbij assen
    jees, wat hard! ongelooflijk.... wat erg voor je.

enige pluspunt dat ik nu kan bedenken is dat je nu dan toch eindelijk duidelijk hebt hoe ze over je denken.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik snap niet zo dat iedereen meteen dingen roept als ik zou het contact verbreken?

Het blijft toch je moeder.. En TS wil niet minder contact.. Ze wil juist meer contact.

Enige wat er dan overblijft.. Is toch proberen er over te praten.
    Merk het hier ook wel hoor... Onze dochter is aan beide kanten het eerste kleinkind.. En daar gaat zeker bij de oma's toch de meeste aandacht naar uit.
    Merk wel dat bij mijn familie het wel verandert is sinds ze nu inmiddels 5 kleinkinderen hebben :)
    Kinderen spelen meer met elkaar en de volwassenen hebben weer tijd voor elkaar.

Vind het trouwens wel lomp dat je moeder gewoon zegt dat je niet langs hoeft te komen. Daar zou ik me ook gekwetst door voelen.

11. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

Dec 2, 2011
    2,602
    125
    63
    Jeetje wat heftig meis! Goed dat je hebt gebeld om je hart te luchten! Maar wat een belachelijke opmerking van je ouders! Dat als het je niet bevalt je kan opzouten, en nooit meer aan hoeft te komen! Zooo echt keihard! Zo ga je toch niet met je kind om?!
    Pff! Vind het zo sneu voor je zeg! Knuffel voor jou!

12. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Wat een ontzettende nare vrouw, als ik het zo hoor. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als moeder je dochter zo behandeld. Heel veel sterkte meis, knuffel!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, die moeder-van-het-jaar-award kan ze dus ook wel vergeten :( !!!!

NOOIT meer iets van jezelf laten horen; op geen enkele wijze. Laat zij nu maar eens contact met je opnemen. Klaar ermee. Hard zijn voor zowel jezelf als voor haar.

14. Biene

Biene Actief lid

Jan 2, 2012
    410
    2
    0
    Ach meisje toch....
    Ik zou zeker alles even laten bezinken en voorlopig geen kontakt meer zoeken. Het bij haar laten want zo ga je niet met je dochter om!
    Heel veel sterkte en een dikke knufff.

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Wat vreselijk voor je ts...:(
    Hoe on-moeders..zo'n reactie. Ik sta versteld! Ik zou er dan ook helemaal klaar mee zijn. Kan me voorstellen dat het heel pijnlijk is voor je. Het is je moeder.
    Ze zal zichzelf nog wel tegenkomen!
    Dikke knuffel voor jou!

16. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Ik heb dat gevoel ook wel een beetje.
    Gelijk contact verbreken vind ik wel heel heftig.
    Kan me niet voorstellen dat een ouder zoiets zou kunnen zeggen, maar toch zou ik voor mezelf eerst alles proberen om toch contact te houden.
    Als het dan niet lukt, houdt het een keer op, maar echt eerst alles proberen.
    Veel sterkte, dit is wel het laatste wat je verwacht op Moederdag.
    Dikke knuffel

17. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nou als mijn moeder zo reageerde kon ze van mij de boom in en zou ik ook niet meer komen. al is zedan 100x mn moeder als ze zulke dingen gaat zeggen dan zou het voor mij over en uit zijn. maar ik ben daar een keiharde in. moet ts dan maar alles pikken? nee hoor meid. sterkte want klote is het wel

18. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Jeetje wat een k wijf sorry meid echt nu is het gewoon klaar niets geen contact meer zoeken laat ze het lekker uitzoeken daar!

Ik mag leiden dat jij nu lekker zwanger bent. Gewoon niets laten horen een lekker je eigen ding doen. Er zijn zat mensen die wel om je geven. Zon opa en oma heb je niets aan.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb je haar laatste reactie wel gelezen? Dat ze gebeld heeft en dat als het haar niet beviel ze helemaal niet meer hoefde te komen?

Ts was heftig zeg. na je eerste post voelde ik al boosheid opkomen na je laatste bericht stond mijn mond wijd open. Hoe durven ze!
    Ja het is familie en dan pik je meer maar dit hoef je echt niet over je heen te laten gaan.want familie houdt rekening mee elkaar en zou je nooit zo kwetsen. Ze mag zich niet eens familie noemen.
    Ik zou er helemaal klaar mee zijn.
    Snap heel goed dat je heel erg gekwetst bent meid.

Heel veel sterkte!

20. Talvi

Talvi Niet meer actief

Aww meis wat naar! Goed van je dat je toch hebt gebeld maar die opmerking van je ouders kan echt niet.. Je weet nu wel waar je aan toe bent maar het is zo kwetsend voor jou :( Sterkte..

Share This Page