Zo lachen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Omdat ik inmiddels op knappen sta, is iedereen alert op een berichtje van mij. Zo grappig. Als ik mijn (schoon-)ouders, zusjes of vriendinnen bel ofzo, nemen ze gelijk op met "Hallo! Ozgul? Wat is er?" of "En, en?" :) Terwijl ik alleen maar ff wil kletsen ofzo. En als ze mij bellen en ze kunnen me niet bereiken, is er ook gelijk paniek in de tent, dan bellen ze wel tig keer achter mekaar tot ik opneem..

    Wat ben ik eigenlijk gezegend met die mensen die met mij meeleven. Soms we vermoeiend (vooral als ik ff geen zin heb in praten maar ze koppig door blijven bellen :) ), maar ook zo lachen!
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gehehhe dat is wel grappig!
     
  3. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hahahaha.. toch nog wat lol van je overtijd zijn... Maar ik vind het knap dat je er zo positief tegenover staat.. Volgens mij kan ik iedereen op het laatst wel schieten. (o, nu al eigenlijk.. :oops: )
     
  4. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Aaah is wel lief toch! Succes meid met de laatste...........(jeweetwel ik vind het zo stomme uitdrukking)
     
  5. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ow ik heb ook momenten dat ik er gestoord van word hoor! Dan zie ik het telefoonnummer van mijn moeder of schoonmoeder bijvoorbeeld en denk ik "NEE, nu even niet!" Vooral als ze bij het ophangen ook nog zeggen "nou, ik bel morgen wel weer." Ik kan tegenstribbelen wat ik wil, ze bellen toch wel elke dag.. :cry:

    Maar ondanks dat ik er soms van baal, zeg ik wel telkens tegen mezelf dat ik dankbaar moet zijn. Want stel dat het niemand wat kon schelen en ze me niet zouden bellen ofzo? Daar zou ik pas ongelukkig van worden..
     
  6. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dankjewel! ;) Ik baal er ontzettend van dat ik nog moet wachten, maar ach het komt wanneer het wil, nietwaar? (Zeg ik nu, over een uurtje ga ik weer zitten mokken dat ik het zat ben en wil bevallen, let maar op ;) )
     
  7. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Pfff ik weet er alles van.
    Krijg net een sms van mijn schoonma :evil: uit Luxemburg, zo van" ben je al aan het puffen, of kunnen we hier nog in het zonnetje blijven zitten?"

    Ik moet nog 4 weken :rolleyes:
     
  8. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Je kunt natuurlijk een keer 's ochtends een sms sturen naar je moeder en schoonmoeder met: "Er zijn op dit moment nog geen weeen waargenomen. Dit is een automatisch bericht waarop niet gereageerd kan worden. " :)

    Nee, wel lief dat iedereen zo meeleeft met je, maar ik kan me voorstellen dat je er GEK van wordt af en toe ;)
     
  9. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Hahahaha dit is wel een goeie:) Maar nee wel ief dat ze zoveel aan jullie denken zoals Ozgul al zei het zou erger zijn als het niemand wat kon schelen. Je bent al een aantal dagen overtijd dus ik denk dat het ieder moment kan komen. Ik wens je nu al heeeeeel veeeeeel plezier met de kleine.
     
  10. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Heel herkenbaar ! Ik belde net onder etenstijd mijn ouders en mijn zusje nam op. Aan de nummermelder zag ze dat ik het was en het eerste wat ze vroeg was ben ik weer tante geworden.....
     

Deel Deze Pagina