steken onderbuik heftig

Discussion in 'Zwanger worden' started by mik25, Oct 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dag meiden ik wilde even vragen of jullie hier ook last van hebben gehad.

ik ben nu in de tweede ronde na stoppen met de pil. vorige maand alle kwaaltjes gehad van zwanger zijn maar was helaas ontpillen.

ik heb zondag mjn ei gehad volgens de feiten goed geklust de dagen ervoor en de dag zelf en dinsdag nog een keer voor de zekerheid(haha je kan niet zeker genoeg wezen.

volgens mijn informatie zou het morgen moeten innestelen. nu had ik vanmorgen onder de douche in een keer hele hele hele heftige steken in mijn onderbuik en toen ik daarna wilde plassen kreeg ik bij het druk zetten ook erge steken. ik was ook zo slap als een vaatdoek vanochtend na elf uur had ik bijna nergens meer last van behalve af en toe steekjes in mijn onderbuik en wat druk op mijn buik bij het plassen (het lijkt bijna wel spierpijn in mijn buik)

zal dit de innesteling geweest zijn of was het niets ik stond krom van de pijn.

groetjes mik

2. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ja ik heb ook vaak als ik ga zitten dat ik mijn onderbuik voel.

vervelend hoor dat afwachten

groetjes mik

3. Lara80

Lara80 Actief lid

Sep 20, 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Ik heb dat ook, precies zoals je het beschrijft, maar bij mij is dat altijd op de dag van mijn eisprong.

4. Beata

Beata Actief lid

Sep 11, 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    hej
    dat heb ik dus ook,erg vervelend,want in agustus miskraam gehad en ben nu bang want eerder had ik die stekjes er ook maar ik probeer posietief denken,het zou kunnen dat het weer raak is want voor die tijd had ik het nooit. :) dus dat ik ook een voordeel,haha

Groetjes,

Beata

5. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja zo laat een eisprong lijkt me een beetje raar maar misschien misschien misschien is het de inesteleing maar ik ga niet teveel hopen want dan word het misschien weer een teleurstelling.

jij bent nu in de vijfde ronde zie ik? erg he dat wachten wat duurt die maand toch lang dan. normaal was hij altijd te kort maar nu duurt het zo lang.

groetjes mik

6. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wat erg beata van die miskraam maar je word nog wel zwanger hoor misschien zijnn we allebei wel zwanger nu haha

we kunnen wel allebei over tien dagen testen dus dat word een spannende dag vooor ons.

groetjes mik

7. Beata

Beata Actief lid

Sep 11, 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    misschien wel,hahahha,ik hoop het [-o<
    Weet je mijn buik voelt nu al raar,beetje opgeblazen,en die stekjes heb ik vaak bij het huishouden doen of boodschappen,heel raar,maar het blijft spannend,hoor,voor jou ook!

Ik heb al een dochter van 8 dus ik weet nu ook wel (een beetje) hoe de zwangerschap voelt
    :D

we houden elkaar op de hoogte,he?

Groetjes,

Beata

P.S sorry als je soms niet snapt wat ik bedoel :) (woon nog niet erg lang in Nl)

Groetjes,

8. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dit is de eerste voor ons dus heb geen idee hoe het voelt. maar soms voel ik niets en dan denk ik nou het zal wel niets zijn.

maar ik hoop het zo.................

ik heb het trouwens niet door hoor dat je niet zo lang in nederland ben dus .....je doet het goed haha

we houden elkaar op de hoogte

groetjes mik

9. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ik ben een beetje verkouden geworden en moet vaak hoesten. nu heb ik als ik hoest ook last van mijn buik(spieren)

oh zal het ...................wat kan je jezelf toch gek maken he zo'n maand

laat het maar snel zo zijn.

groetjes mik

10. vogue

vogue Lid

Sep 21, 2007
    93
    0
    0
    Belgiƫ
    had vandaag precies hetzelfde! had normaalgezien maandag mijn eisprong en vandaag enorme buikkrampen gehad en het waren zeker geen darmkrampen.Is net alsof er iemand de ganse tijd in mij linkerzij aan het knijpen is.Toen ik vanavond naar huis reed, dacht ik echt flauw te vallen en moest daarnet lachen en dat deed serieus pijn in mijn buik.
    Heb dit nog nooit gehad dus ik hoop het beste maar we zien wel.

11. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meid

jij moet drie dagen later testen en we hopen voor je. ik hoop zo voor ons dat dit de innesteling was en dat we zometeen positief testen

ik heb alleen voor de rest weinig symptomen jij?

hoeveelste ronde is dit voor jou?

duimen maar

groetjes mik

12. vogue

vogue Lid

Sep 21, 2007
    93
    0
    0
    Belgiƫ
    ronde 7

verder geen symptomen, alleen die buikpijn is er nog.Heb iedere maand zogezegde symptomen gehad en was nooit raak dus laat me deze keer niet meer mislijden, daar word je maar gek van.
    Hopelijk is het deze maand prijs. En bij jou ook!

13. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja ik hoop het ook voor ons. ik heb voor de rest ok niet echt veel symptomen alleen erg jeukende borsten haha. en jeuk op mijn buik.

maar ja zit ook in een verbouwing du kan ook van al dat stof komen. haha

nou duimen maar ik heb net gehoord dat een vriendin van mij ook bezig is voor de tweede dus dat zou natuurlijk wel helemaal te gek zijn,

groetjes mik

14. Beata

Beata Actief lid

Sep 11, 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    hoi hoi,

Ik ben ook al 2 dagen verkouden,keel pijn enzo..pff

Gisteren ben ik naar een doopfeest geweest,was zo gezellig en zoooo veel babytjes...en die van mijn vriendin is extra lief,ik had haar bijna de hele dag in mijn armen, :) toen dacht ik IK WIL OOK ZO''N EEN! :D :D :D
    stekjes in mijn buik zijn er niet meer en verder heb ik ook geen klachten alleen mijn ovulatie testen blijven al 6 dagen positief,zou dat kunnen..... :oops:

Groetjes,

Beata

Hoi Mik25,hoe gaat het met jou?nog steeds verkouden?heb je nog laatst van je buik?

15. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja

maar zit ook in een verbouwing. dus allergisch voor stof he.
    maar nog steeds last van krampjes in mijn onderbuik en last bij het leegplassen van mijn blaas.

ik weet het ook niet hoor mijn lichaam doet zo raar.

ik wacht nog maar ff af en laat me niet gek maken.

groetjes mik

ik geloof trouwens dat ik op een ander forum las dat ovulatietesten ook op hcg reageerd. dus.........................misschien is het zo.

groetjes mik

16. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he beata en vogue hoe is het nu met jullie nog kwaaltjes

groetjes mik

17. Beata

Beata Actief lid

Sep 11, 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    hoi Mik25

nee,geen kwaltjes :( alleen mijn buik is wel stuk groter geworden :confused:het begint al onder mijn borsten,heel raar :rolleyes:
    Oh jaa en savonds ben ik een beetje misselijk maar ik wil me niet gek maken daarom wacht ik er nog paar dagen,dan weet ik het meer.

En hoe is het met jou?en de verbouwing?als je denkt dat je zwanger bent moet je niet tre veel gaan verbouwen,he? :D

Groetjes,

Beata

18. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee ik zal goed op mezelf passen hoor haha

mijn buik lijkt ook wel iets groter te worden onderin maar dat zal wel tussen mijn oren zitten want als j vier weken zwanger bent krijg je roch nog geen buik?

ik denk toch dt het misschien niets is en alles tussen mijn oren zit of dat ik nog steeds aan het ontpillen ben. haha

nou ja ik hou hoop maar laat me niet gek maken,

groetjes mik

19. Beata

Beata Actief lid

Sep 11, 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    dat is heel belangrijk,goed op jezelf letten :D
    Vorige keer toen ik zwanger was dacht ik,ik ga lekker in bad,half uur erin gezeten en de volgende dag was het zover;Miskraam
    Ze zeggen dat je beter een douche kan nemen en dat wist ik toen ook al maar ik was het ff vergeten,voortan EERST EVEN NADENKEN DAN DOEN,hahahaha
    En heb toen ook lopen schouwen nu doe ik het echt nie meer :D dat laat ik aan mijn vriend over :D (smoes)

Morgen weer werken,pff heb niet zo veel zin,ik werk in de catring en dat is ook al de hele dag lopen maar ja...

Groetjes,

Beata

20. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh dat wist ik niet van dat bad.

ja ik heb een eigen zaak en werk 16 uur bij de thuiszorg dus ik werk zo'n zes dagen per week. maar ja het is net wat je gewend ben he.

ik stop ook met verbouwen helpen als het zeker is dat ik zwanger ben hoor. maar ja nu is niets nog zeker en ja moet ik dan niets meer doen tot het wel zo is. ik zit maar te dubben.

voor hetzelfde geld duurt het nog maanden

Share This Page