Volgens mij heb je gelijk, het ei springt geloof ik 12 tot 48 uur na positieve ovutest. (Ik ben ook geen kenner, gebruik ze voor het eerst.) Ik heb de 'cervical fluid' allebei weggehaald, en nu heb ik inderdaad geen stippellijn meer. Ik ga proberen morgen niet te testen, maar ach, ik heb een stapel goedkope testjes in huis, dus dan is het lastiger om mezelf te bedwingen. Het ligt er een beetje aan wat mijn temperatuur doet. Als deze daalt, wacht ik af. Als deze gelijk blijft of omhoog gaat, denk ik dat ik mezelf niet kan bedwingen. Als het goed is kan jij ook de temperatuurkaart van de vorige cyclus zien toch? Dit is nog maar de tweede cyclus dat ik temperatuur. De vorige keer lag de coverline op 36,86. Maar ik ben rond vlak voor de eisprong wel flink verkouden geweest, en dat schijnt meteen al uitwerking te (kunnen) hebben op je temperatuur. Lief dat je mee denkt trouwens!
Ok. Ik denk dat FF ook zo stellig is vanwege de positieve test op dezelfde dag. Ik meen altijd begrepen te hebben dat temperatuur juist dé indicator is. Als je de ovutesten weghaalt, op welke dag zet ie 'm dan? (wel natuurlijk even je data en resultaten van testen opschrijven zodat je ze later weer kan terugzetten) Ik vind je temperatuurkaartje er wel heel mooi uitzien. Hopelijk morgen een hoge temperatuur en heel snel een positieve test!
Als ik de ovulatietesten weg haal, laat FF het kruis op dezelfde plek staan, alleen dan worden het weer stippellijntjes. Ik kwam laatst iemand tegen die bijna dezelfde grafiek had, elke dag een tiende erbij na de eisprong. En zij is nu zwanger. Dus ik probeer hoop te houden. Morgenvroeg zal de temperatuur vast meer duidelijkheid geven.
Je temp is gezakt Neee, balen!!! Ben je al ongesteld? Zolang het er nog niet is blijven we hoop houden hoor! En weet je wat mij opvalt, je hebt wel een langere luteale fase dan vorige maand!
Ik ben nog niet ongesteld. Maar ga er vanuit dat het vandaag of morgen wel komt. Wat ik hier op het forum heb geleerd is dat je niet zwanger bent als de temperatuur weer omlaag gaat. Dus helaas. Wat ik wel heel jammer vind is dat mijn lijf me zo voor de gek heeft gehouden, met alle symptomen. Een ik begrijp niet zo goed hoe ik nu opeens weer een langere cyclus kan hebben. Maar goed, ik ben inderdaad wel blij met de langere LF!
Wat lief dat jullie nog steeds met me meekijken!! Ik denk dat het einde oefening is, had vanavond een paar keer een helder rode veeg aan het wc papier. Dus ga er vanuit dat het vannacht of morgen wel doorzet. Maar het geeft niet, kan me nu weer lekker richten op de volgende ronde.
Nee hoor, ik had alleen zondag even een dipje, omdat mijn lijf zulke sterke signalen gaf en ik de negatieve test eigenlijk niet verwachtte. Maar ik ben blij dat het nu klaar is, we gaan gewoon weer ons best doen! Bedankt voor de steun, ik heb er veel aan gehad! Succes met klussen en ik hoop dat het gauw raak is bij jullie!
Goed zo, je geeft de moed niet op hoor ik Graag gedaan en heel veel succes de komende ronde! Hopelijk mag je binnenkort wel een positieve test in je handen houden.