Zojuist kregen wij het verschrikkelijke bericht dat Ravi (28-10-11) het niet gered heeft en vannacht is overleden. Lieve Lara, Laraman en Laradochter, heel veel sterkte met dit verlies. Woorden schieten tekort... Dikke knuffel
Lara en Familie ... heel veel sterkte toegewenst in deze verschrikkelijke tijd ... Geen woorden voor ...
tranen schieten in me ogen woorden schieten er te kort voor dit vreselijke bericht lieve lara ,man en dochter gecondoleerd met de zware verlies ravi + 28-10-2011
Schrik me dood! We kennen elkaar van extra forum en nod topic dus ik volgde je een beetje! Menn wat erg!
wat een verschrikkelijk bericht. lara, man en dochter gecondoleerd met dit grote verlies woorden schieten tekort heel veel sterkte toegewenst.
Lieve Lara, man en dochter, Wat een mooie tijd had moeten worden, eindigd in een diep gat. Wil jullie heel veel sterkte toewensen met het verlies van jullie zoon Ravi*.
Lieve Lara en familie.... Wat een onmenselijk verdriet wat jullie nu meemaken, wat oneerlijk. Heel erg veel sterkte, weet verder even niet wat ik moet zeggen. Liefs en hele dikke knuffel
Lieve Lara en gezin.. Zo vreselijk dit nieuws... Samen elders hebben we in spanning gewacht op een goede zwangerschap en de blijheid toen we samen in november uitgeteld waren en dat alles leek goed te gaan.. dit maakt het zo zuur en zo oneerlijk dat jullie lieve R.avi niet mocht blijven lieverd ik heb geen woorden hiervoor alleen tranen en verdriet en ik wens jullie heeeel veel sterkte en kracht om hierdoor heen te komen... knuffs
Lieve lara, man en dochter gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte en kracht toegewenst, het is zo oneerlijk.
Nogmaals, ik heb er echt geen woorden voor..... Heel veel sterkte voor jullie allemaal de komende tijd..
heel veel kracht en sterkte toegewenst aan lara,laraman,laradochter! een jong levern te weinig gegeven veel te kort op deze aarde maar voor jullie van onschatbare waarde