Ja veel he!! Femme amsterdam, ziet er wel super goed uit, maar denk niet dat ik het 1500 euro waard vind
Ik zou het er eerlijk gezegd niet voor over hebben... Bij andere vk krijg je ook alle zorg die je nodig hebt en het geld kun je lekker opzij zetten voor wanneer de baby er is!
Ja roosje, woon in Amsterdam! Vind het alleen erg moeilijk om een VK te kiezen. Zo slecht terug te vinden wat mensen er van vinden.
Net even de gyn aan de telefoon gehad. Mag mijn afspraak van 22/10 gewoon laten staan en krijg dan gelijk een echo, ze zei dat dan al wel een hartje zichtbaar is en dat ze gelijk kunnen zien of het op de goede plek zit. Daarna gewoon naar de verloskundige als alles goed is.
Dan ben ik 6 weken, dus is ontzettend vroeg, maar vanaf 5 weken klopt het hartje al zei de gyn. Krijg wel een inwendige echo dan. Vind het zo ontzettend spannend!
Ohhh haha zo zie je maar dat er toch verschil is, want mijn gyn. zei dat ik met eind 6 weken/begin 7 weken (op zijn vroegst) kon langskomen en dan zou het hartje (ook) kloppen. Terwijl het eigenlijk eerder is begrijp ik? Nouja hij zal wel zijn reden hebben ervoor . Ja dat is wrs. inwendig, heb het een paar keer gehad, valt reuze mee . Pfffffff en nu wéér afwachten...
Ben ff gaan googlen en kwam het volgende tegen: "Soms ook ontwikkelt de foetus zich niet volgens de standaard en klopt het hartje één tot enkele dagen later. Er is dus geen reden tot paniek wanneer het hartje met zes weken nog niet klopt. Met zeven weken zou ieder babyhartje moeten kloppen." Het is denk ik dus gewoon voor de zekerheid dat hij zei 7 weken want dan zou het echt goed moeten zitten, bij 6 weken is het dus nog een twijfelgeval.
Ja 7 weken is dat idd beter! Naja hopelijk klopt het hartje dan gewoon al. Ik denk dat mocht het niet zo zijn, dat ik dan de week er op terug mag komen. Tot wanneer is de kans op een miskraam eigenlijk hey grootst?
Ja ik neem aan dat ze je idd dan over een weekje terug laten komen, maar hopelijk is het gewoon goed! Ik heb geen idee, denk toch tot de 12 weken gewoon...
Naja even afwachten dus maar!! Hoorde wel dat als je het hartje hebt zien kloppen de kans op een miskraam afneemt, maar of dat ook echt zo is weet ik niet
Ik weet niet welke verloskundige ik moet kieezen Waar ik ook met me dochter was of nu zie ik dat er nog dichtbij een andere vk er is. Zowieozo allebei in amsterdam oost
Jajo, ik weet niet precies waar je woont in A'dam. Een vriendin van mij woont in West op de Barentszstraat. Volgens mij was zij heel tevreden over haar verloskundige. Zal ik de contactgegevens voor je vragen?
Thnx Loolaa!! Vind mezelf een zeikerd, maar vind het zo spannend, vandaag wat menstruatie krampen. Maar geloof dat het geen kwaad kwam
Lief zijn voor jezelf is mijn advies! Het is logisch dat je je onzeker voelt. En als die gevoelens er zijn, gaan ze echt niet weg omdat je ze stom en zeikerig vindt. Dan ga je je alleen nog maar rotter voelen. En dit forum is er juist voor om ook dit soort onzekerheden te delen.