Jeetje Loolaa! Hoe geweldig is dat!!! Gefeliciteerd meid!!! Ik had precies het zelfde. Ook hetnider dat ik niet zwanger was. Maar voor jou nog een groter wonder, zonder IUI. Geniet er van
Heel geweldig Jajo!! Idd een groot wonder!! Ik ben oud en mijn vriend heeft niet zoveel zwemmers. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ga morgen ochtend weer testen en hoop dat hij dan oploopt. Als het zondag nog zo is, geloof ik het pas echt.
Wat goed Loolaa! Het is je gegund, die rust en leuke cursus, even je gedachten verzetten hebben je goed gedaan 😁😘
Dat heb ik dus in die training geleerd: R-R-R: rust, reinheid en regelmaat. Ik denk ook dat die IUI's iets hebben geboost. Weet niet precies hoe. Idd hopen dat ie blijft zitten. Ik houd jullie op de hoogte van wat er morgen gaat gebeuren.
Roosje!! Wat lees ik nu in het andere topic? Wat een onzekerheid. Ook niet leuk. Ga je nog een kruitvat test doen? Leef met je mee!!
Weet echt niet Lolaa, durf het niet. Als hij lichter zou zijn dan zal het niet goed zitten en dat is meer stress. Dan maar zo afwachten. Dankjewel lieverd.
Heb gelezen hoe het nu gaat. Goed dat je toch even de vk hebt gebeld. Hele, hele dikke knuffel!! Zit ook een beetje in onzekerheid. Gister en vandaag wat bruin verlies. Wel was mijn test vanochtend donkerder dan gisteren. Maar ben er nog niet gerust op.
Zolang je testen donkerder worden is het niet iets om je zorgen om te maken hoor Loolaa, al kan ik me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. Jij kan ook vast voor een vroege echo bij je gyn terecht toch? Heb je ze al gebeld?
Hé die Jajo, had je een pb gestuurd, maar volgens mij is hij niet aangekomen. Vandaag was de test zo duidelijk kan er nu niet meer om heen. Heb er geen moment over nagedacht om de gyn te bellen. Ik geloofde het namelijk nog niet. Ik dacht het is pas zo als ik op mijn NOD positief test. En dat is vandaag dus. En alhoewel ik bij een IVF kliniek onder behandeling ben die 7 dagen per week bereikbaar zijn, denk ik "ik bel maandag wel, het is nu weekend". Ik ga eerst het nieuws maar eens tot me laten doordringen samen met mijn vriend en bedenken wat we allemaal willen en moeten doen.
Ja Loolaa nu officieel zwanger 😁 gefeliciteerd meid! Hoe voel je je? Ja dubbeltje nu gaan we met z'n allen voor jou duimen!!
Idd, nu is het officieel en geland. Ik heb het vanochtend aangedurfd om het zkhs te bellen en aan te geven dat we (hopelijk) geen IUI meer nodig hebben. Ze was ook verbaasd net als wij. 17 november krijg ik de eerste echo. Tot die tijd laat ik het maar gewoon gebeuren. Verder voel ik me wel anders, maar ook weer niet. Heb minder eetlust en als ik trek heb, heb ik naar een paar happen weer genoeg gehad. Verder heb ik opeens een droge huid, maar dat kan ook door het weer komen. En de aderen in mijn armen zijn opeens zichtbaar. En wat gerommel in mijn buik. Verder eigenlijk niet. En hoe is het met jou? Hoe voel jij je?
Lekker meid!! Dan heb je met 8 wkn je eerste echo? Hier alles goed, ben enorm moe!! Ruik wat sterker en ben snel geïrriteerd. Heb vaak honger, maar zit dan ook idd heel snel vol. Ik had 22/10 al een afsprakak bij de gyn en die mocht ik laten staan. Ik krijg dan mijn 1e echo met 6 weken. Spannend!!
Dan heb je je echo overmorgen dus al. Spannend!! Bij mij duurt het nog even. Kan ik er nog even aan wennen. Ik zie dat snel genoeg gegeten hebben wel als een pluspunt. Dan kom je ook niet heel veel aan. Het lijkt me toch wel heel erg om onbedwingbare eetbuien te krijgen. Maar ja, wat niet is kan nog komen.
Nou vanmorgen op de weegschaal gaan staan en was gewoon een hlve kilo afgevallen! Terwijl ik echt vaak eet nu! spannend allemaal he?! Ja nog 2 nachtjes slapen 😁😁
Vaak wat minder eten is veel gezonder. Je spijsverteringsstelsel werkt dan veel effectiever en dat merk je meteen in je gewicht. Nu nog maar 1 nachtje slapen!! Spannend!!! Zoals ik al had aangegeven krijg ik 17 nov de eerste echo vanuit het zks. Had gisteren de verloskundige aan de lijn en die hebben heel vrolijk 2 weken later een echo ingepland. Dus dan twee keer achter elkaar. Hoe gaat het slapen bij jou trouwens? Heb heel de tijd van die bizarre dromen en schrik steeds wakker.
Ik slaap heel slecht! Ben steeds heel vroeg wakker, maar geen gekke dromen, hoor hier wel meer meiden over levendige dromen! Wel fijn zo snel achter elkaar echo's toch! Ja ik heb moren de echo. Ben zo benieuwd of ik al een hartje zie! 9.00 is het zo ver