Het zooooo frustrerend! Het komt gelukkig dichterbij, mijn man is er van overtuigd dat ik zwanger ben! Ik twijfel nog, gisteren ongi klachten nooit gehad voor NOD!! En enorme spierpijn in mijn billen! Uiteraard knal borsten! Maar testen doe ik pas vrijdag! Dan ben ik 1 dag overtijd!
Goedemorgen! Niet getest vanmorgen! Maar dan ben ik nog wel helder haha Hoe is t jullie af gegaan vanmorgen??
Goedemorgen!! Ik ben nu 9 dpo en het begint toch wel te kriebelen! Vooral omdat ik weet dat sommige meiden dan al positief testen, maarrrrrrrrr.. ik doe het niet! Ben bang om nu positief te zien en daarna dat het op/na NOD fout is gegaan... Dan liever "gewoon" ongesteld worden en niet weten dat er wel even een zwangerschap was.
Dames, We hebben dit topic verplaatst naar 'zwanger worden clubs'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ja ik wil ook mee doen!! Mijn NOD is de 9e of de 10e. Mijn LF is normaal 14, maar 2 maanden terug ineens 13 en daarna een cyclus van 25 dagen zonder eisprong. Dus nu weer heel spannend! Ik ben afgelopen maand mijn vader plotseling verloren, hij zei een paar weken daarvoor nog hoe graag hij opa wilde worden.. Na zijn overlijden verlang ik nog meer naar een kindje 😔 We hebben de afgelopen weken zelfs al namen bedacht, zodat hij of zij naar mijn vader vernoemd kan worden en hij er toch nog een beetje bij is
Jajo Wat heftig zeg! Gecondoleerd met dit vreselijke verlies! Hopelijk mag het snel raak zijn! Hier Poehhh heb n dipje! Het idee dat t ik vast negatief ga testen en dat wil ik niet meer!!
Jajo: gecondoleerd en heel veel sterkte! Dubbeltje: hoezo dan? Ik ben aan de ene kant ook wel bang voor wat me te wachten staat maarja, we zullen het zien...
Gewoon de angst voor de telleurstelling... En dan weer zo 3 weken moeten wachten op een eisprong Denk dat sommige meiden ons kwijt zijn doordat t topic is verplaatst
Oh zo bedoel je.. Tja die angst blijven we nog heel lang houden vrees ik; angst tot het testen, daarna tot 12 weken, daarna tot 20 weken daarna tot de bevalling, pfffffffff.. Wat vrouwen allemaal niet moeten meemaken en hoeveel we wachten in ons leven . Ah joh we gaan er gewoon vanuit dat alles goed komt uiteindelijk! Ja zou best kunnen gelukkig had ik een abo op dit onderwerp anders was ik em ook kwijt denk ik!
Vind de angst om geen streepje te zien toch wel t vervelendst hoor hihi. Zie liever n streepje!! Maar idd makkelijk hebben wij vrouwen t niet haha!
Ja, nou ik denk dat het in mijn geval wat anders is omdat ik pas nog een miskraam (MA) heb gehad. Als ik weer een positieve test heb ben ik bang dat het weer mis gaat. Zo lang ik een negatieve test heb weet ik dat er niks mis kan gaan zeg maar. Beetje dubbel........
Heb zelf ook een mk gehad Denk ook dat k doodsbang zal zijn hoor! Maar nu ben k bang dat t nooit meer gaat lukken en das ook rot
Ja idd, tis allemaal moeilijk... Nou laten we hopen op een positieve test wanneer we eindelijk mogen en dat het gezonde kindjes zullen worden!
Het is mijn niet gelukt Ik heb vanmorgen een heel licht streepje (kV test) Zie m'n foto album Nu las ik net dat sommige lichte streepjes er al in zaten Nu ga ik morgen nog maar een test doen met een ander merk...
Jajo: uhh ja dat is denk ik wel de bedoeling haha. Mams123: foei haha! Nou wel spannend dat je een licht streepje zag! Hopelijk wordt ie alleen nog maar duidelijker . Wanneer is jouw NOD?
Ik heb het onderwerp weer gevonden, dacht net al van he waar ik het gebleven! Ik heb nog nergens last van en helemaal geen testdrang!
Jajo: gecondoleerd. Heel erg als één van je ouders opeens wegvalt. Heb het zelf ook mee moeten maken. Heel veel sterkte!!! Andere dames; mijn complimenten voor het niet testen. Ik heb vanochtend mijn eerste follikel meting gehad en had er 2; eentje van 13 en eentje van 14 mm. Goed nieuws dus. Nu maar hopen dat ze verder gaan groeien deze week. Ik denk dat van het weekend de IUI gaat plaatsvinden. Spannend. Verder baal ik want ik heb gister een blessure opgelopen met het badmintonnen. Ik heb een zweepslag in mijn kuit. Zit nu aan huis vastgekluisterd. Nu heb ik dus weinig afleiding en zit ik heel de dag op dit forum te turen.