Zo lang mogelijk proberen om niet te testen voor NOD!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje, 31 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jajo
    Dat klopt!

Mams
    Vond jouw streepje heel mooi hoor, is gewoon n goede denk ik!!

Clara
    Jaaa gelukkig ben je er ook weer! Het was ineens zo stil haha. We waren verplaatst :p

Loolaa
    Fijn dat je er ook weer bent! Spannend! Hoop t ook voor je!
    Balen van je blessure! Sterkte!

2. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ga je ook snel testen dubbeltje????
    Ben zo benieuwd! Of dit een plakkerd is
    Heb nog een clearblue liggen en een predictor vroeg met streepje..

Ga de clearblue van t weekend doen met m'n vriend denk ik das wel leuk.. Morgen de predictor nog even doen..

Wanneer mijn nod is weet ik eigenlijk niet! Haha deze week iig!

Heb zo'n zin om t iedereen te vertellen! Wil hun reactie wel zien; je wou toch geen tweede je hiel t toch bij 1....
    Maar daarmee wil ik de eerste echo toch even afwachten. Voor m'n zoontje een miskraam gehad njaa een leeg vruchtzakje dus wil dit afwachten...

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik weet m'n ei ongeveer. Ben nu 7 of 8 dpo... Sowieso niet minder of meer... Ben bang dat ik me morgen niet kan inhouden. Kan ik vast wennen aan het idee dat t niet raak is, want dat denk ik nu echt namelijk...

Ben heel benieuwd naar je predictor!! Ik kom morgen meteen even spieken! En cb samen is wel leuk ja!!

Snap dat je wilt afwachten. Gaan wij ook doen (als t ooit nog lukt) ivm de eerdere miskraam...

4. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Zo, goedemorgen allemaal! Weer een dagje overleefd zonder te testen haha en 1 dichterbij de NOD! :D

mams123: ik denk dat het bij jou wel duidelijk is nu toch? Gefeliciteerd! Fijn hoor.
    Ik ben dit keer ook voorzichtig met vertellen. Vorige keer was ik bijna 12 weken zwanger en toen dacht ik nou nu kan ik het toch wel vertellen? Bleek daarna bij de echo dat het vruchtje was gestopt met 6-7 weken :(. Pfff vervelend! Maarja ik had het gelukkig nog niet aan iedereen verteld ofzo.

Loolaa: auww! beterschap! Hoop dat het ook voor jou de goede kant op gaat.

Nou, inmiddels 10dpo en merk nog steeds weinig.........

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Spannend allemaal! Het testen gaat bij mij denk ik kriebelen vanaf dpo 10, zit nu pas op 6. Zou zo bijzonder zijn nu! Werd precies op de dag van crematie ongesteld, terwijl ik nooit zo'n korte cyclus heb en m'n LH piek niet kon vinden! Ergens vind ik het mooi om te denken dat m'n vader er wat mee te maken zou hebben.

Mams123 gefeliciteerd!

Aleeyah super goed!! Wanneer is je NOD?

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Getest... Negatief! Dus nu wachten op mijn menstruatie! Balen :(

Zou wel mooi zijn jajo!

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Jajo: mijn NOD is 6 sep (zondag dus). Kan eigenlijk ook al zaterdag zijn, omdat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong was dus ga maar veilig op 6 sep zitten haha :p.
    Wie weet heeft het wel ermee te maken, ik hoop voor je dat je binnenkort goed nieuws krijgt na zo'n vreselijke gebeurtenis.
    Ik heb mijn vader ook verloren, was toen 14 jaar. Heftig hoor...

Dubbeltje: neee!! Toch getest? Jammer van de uitslag maar je zit nog voor je NOD toch, dus alles kan nog ;).

Ohjee, ik begin nu ineens een beetje pijn te krijgen onder in mijn rug :(. Hopelijk niet dat mijn menstruatie eraan komt!

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Nee geloof ik niet in ;)

Bij de eerste 11 dpo duidelijk streepje
    Bij de tweede 10 dpo smiddags duidelijk streepje
    Bij de mk 8 dpo Tuur en 9 duidelijk

Zit nu op 8/9 (ga uit van 9) en heb de nieuwe early gebruikt

Helaas pindakaas

Hoop t ook niet voor je!! Ik krijg altijd nekpijn 1-2 dagen ervoor!

9. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ah dubbeltje balen!!!

Aleeyah, dat gaat al opschieten!! Ik moet nog 4 dagen langer wachten.

10. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik denk dat ik het morgen ochtend toch wel heeeeeeeeeeel moeilijk zal krijgen om niet te testen pffff..

11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Kom op je kan het aleeyah!! Zodra je voelt dat je moet snel naar de wc rennen! Want wanneer het er in licht kan je toch niet meer testen 😉

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Haha zelfs dat hielp nooit bij mij. Perste er dan later gewoon n druppel uit :D

13. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Hahaha jullie zijn grappig! Nou ik zal het proberen maar kan niks garanderen hihi :p.

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Haha ik kan sinds de laatste paar maanden goed wachten! Maar komt ook dat mijn instelling is veranderd naar ik zal toch wel ongesteld worden. Maar na nod kan jk dan niet meer wachten haha

15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Haha hopelijk red iedereen het.

Ik denk weer van alles te voelen. Dpo 4 wat zeurderig in m'n buik. Nu vermoeide onderrug, al de hele dag (net onder m'n nieren) wat trekkerig gevoel in m'n buik, vandaag duizelig en moe. Maar ja zijn ook allemaal klachten die van verdriet kunnen komen. Probeer mezelf dat ook zo voor te houden, maar wat kan je jezelf toch ook gek maken.

Net even langs de zwangerschapstesten gelopen k2v5, heb ze laten liggen, wat een prestatie hahaha

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Clara
    Ik merk dat ik door op dit forum te komen toch elke keer weer onrustig wordt.. Vorige maand kwam ik hier niet en toen heb ik maar 1 test gedaan..

Jajo
    Als je 4dpo bent kunnen t idd nog geen symptomen zijn van n zwangerschap omdat t vruchtje dan nog niet eens is ingenesteld.
    Trek je het wel n beetje? Hoe oud was je vader?

Knap dat je de testen hebt laten liggen!!

Ik kan niet wachten tot k ongesteld ben... Kan ik tenminste weer verder

17. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    #77 Jajo, 2 sep 2015
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
    Ben nu pas 6 dpo, dus idd te vroeg
    M'n vader was 59 dus nog te jong

18. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Heb het ook hoor zodra ik op dit forum kom dat ik wil testen en anders heb ik zoiets van nou ik kan wel wachten. Eigenlijk helemaal niet goed voor ons dus :p.

Knap dat je de testen hebt laten liggen Jajo!
    Ik heb 2 pakjes klaar liggen...

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat is zeker te jong :(
    Was hij ziek?
    Lijkt me heel zwaar...

20. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Nou hier zojuist bruinverlies gespot dus ik ben bang dat het morgen over is met de pret... Dan is testen ook niet meer nodig! :(

Deel Deze Pagina